Piata produselor bancare exclusiviste se dubleaz? de la an la an
Creste numarul produselor bancare exclusiviste dedicate segmentului de clientela cu venituri mult peste medie. Bancherii spun ca numarul clientilor de top s-a dublat in ultimul an, si anticipand si accentuarea preferintelor pentru produse sofisticate.
Raiffeisen Bank, care a lansat anul trecut produsul Raiffeisen Exclusive, dedicat persoanelor care au in cont peste 40.000 de euro, are deja circa 1.000 de clienti, numarul acestora fiind asteptat sa se tripleze anul viitor. „Numarul clientilor Raiffeisen Exclusive s-a dublat in cursul acestui an si probabil ca o sa-l triplam anul viitor.
Avem acum 1.000 de clienti si alti aproximativ 3.000 de clienti potentiali”, a declarat pentru „Adevarul” Razvan Munteanu, vipresedintele Raiffeisen Bank. Clientii Raiffeisen Exclusive beneficiaza, in anumite locatii, de un spatiu dedicat lor, unde un bancher personal le propune diferite servicii personalizate.
Servicii personalizate pentru clientii de top
Un loc numai al persoanelor celor cu bani, respectiv care au active de minimum 100.000 de euro, propune si Credit Europe Bank, locatia fiind deocamdata doar in Capitala. Institutia a lansat servicii bancare personalizate – Private Wealth Management -pentru clientii cu active lichide de cel putin 100.000 de euro, segment pe care a atras deja 191 de clienti care detin active de 64 milioane de euro.