Posta extinde parteneriatul cu eMAG: Clientii retailerului online vor putea sa-si ridice coletele in sase oficii postale din Bucuresti
Clientii retailerului online eMAG vor putea, incepand cu luna aprilie din acest an, sa-si ridice personal produsele comandate din sase oficii postale din Bucuresti, a anuntat marti Posta Romana. Noile puncte de livrare postale din Capitala vor acoperi zonele: Tineretului, Unirii, Piata Sudului, Titan, Dristor si Obor. Este vorba despre OP 44, 46, 61, 72, 77 si 79. In faza pilot a proiectului cu eMAG, demarata la mijlocul anului trecut, Posta Romana a inceput livrarea coletelor retailerului la Oficiul Postal Buzau 7 si la Oficiul Postal Targoviste 4.
Operatorul national de servicii postale a mai precizat marti ca ‘intr-o perspectiva imediata, alte puncte de livrare se vor deschide si in alte zone importante din Capitala, precum si in tara, in cadrul aceluiasi parteneriat’.
- „Dezvoltarea produsului PostCollect se incadreaza in strategia Postei Romane de a creste cota de piata pe segmentul de livrare a marfurilor comandate on-line. Am selectat o optiune de livrare alternativa, care se adreseaza clientilor ocupati, care nu mai vor sa astepte curierul, preferand sa-si ridice singuri produsele de la un punct fix, aflat in proximitatea domiciliului sau a locului de munca. Strategia noastra si acest produs valorifica potentialul retelei postale, care numara peste 5.600 de subunitati pe intreg teritoriul national”, a declarat Irina Purcaru, Directorul Directiei Operatiuni si Relatii Comerciale a Postei Romane.
In cadrul serviciului PostCollect, operatorul national de servicii postale preia, sorteaza si livreaza coletele partenerului la sediul subunitatilor postale participante, in functie de alegerea clientului. Aceasta poate fi facuta printr-un singur click, pe site-ul retailerului.
Strategia Postei Romane vizeaza extinderea serviciului Postcollect in cele peste 800 de oficii postale cu acces VPN. Toate unitatile selectate au ghisee special dedicate acestui serviciu, program extins – seara si in weekend.
Expeditiile eMAG sunt monitorizate in sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare pana la livrare. Destinatarii sunt avizati de catre eMAG, printr-un SMS, in momentul in care coletele sunt predate Postei Romane. Dupa sosirea coletului la punctul de livrare, destinatarii sunt anuntati, tot prin SMS, ca expeditia este disponibila pentru ridicare la sediul oficiului postal. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor postale prin intermediul ghiseelor dedicate si vizibil semnalizate, clientul avand optiunea deschiderii coletului pentru verificarea continutului.
Conform contractului incheiat, Posta Romana poate pastra coletele avizate in oficiile postale timp de 10 zile calendaristice, de la data preluarii lor de la eMAG. Timpul in care coletul va ajunge la punctul de livrare este de cel mult doua zile, putand fi prelungit cu inca o zi in situatia depasirii orei limita de predare a trimiterilor de catre eMAG.
Posta Romana este o companie nationala detinuta de statul roman, prin Ministerul pentru Societatea Informationala, in proportie de 75%, si de Fondul Proprietatea (FP) in proportie de 25%. Compania detine cea mai mare retea de distributie la nivel national, insemnand peste 80% din totalul subunitatilor postale care opereaza, in prezent, in Romania. Peste 19 milioane de locuitori beneficiaza de serviciile Postei Romane si peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reteaua postala proprie. Compania a incheiat anul 2014 cu un profit net de 22,8 milioane de lei (5 milioane de euro), dupa cinci ani de pierderi.
eMAG este cel mai mare magazin online din regiune si unul dintre creatorii pietei de comert online din Romania.