Poșta se extinde în zona comerțului online: După eMag, parteneriat și cu Elefant.ro pentru ridicarea din oficiile poștale a coletelor comandate pe internet
Cei peste 2,5 milioane de clienți ai Elefant.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online din România, vor putea începând de luni, 7 decembrie, să comande produsele și cu livrare prin cele 628 de oficii poștale ale Poștei Române, în urma unui parteneriat recent semnat între cele două companii. Contractul cu elefant.ro face parte din strategia Poștei de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online, primul astfel de acord fiind semnat în 2015 cu cel mai mare retailer online eMag.
- “Prin intermediul acestui parteneriat cu Poșta Română dorim să oferim tuturor clienților elefant.ro acces la opțiuni variate de livrare, indiferent unde se află. Am ascultat mereu vocea clienților și, în ultimul an, am investit o mare parte din eforturile noastre de dezvoltare către îmbunătățirea experienței acestora, de la primul click pe site până când intră în posesia produselor comandate”, a declarat Sergiu Chircă, CEO la elefant.ro.
De cealaltă parte, directorul Poștei spune că mutarea este parte a strategiei operatorului național poștal de a se apropia și mai mult de românii care comandă produse pe internet.
- „Contractul cu elefant.ro este extrem de important în strategia Poştei Române de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. Ne îndreptăm permanent către zona de clienţi netradiţională a Poştei Române, iar parteneriatul cu elefant.ro ne reconfirmă ca avem capacitatea de a ne adapta rapid la schimbările de pe piaţa serviciilor poștale”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poştei Române
Recent, elefant.ro a semnat un parteneriat și cu easybox pentru utilizarea în procesul de livrare a celor peste 800 de pachetomate deținute de partenerul său la nivel național. Prin cele două parteneriate, elefant.ro ajunge astfel la o rețea totală de peste 1500 de puncte de livrare, acoperind toate județele țării.
La nivel de logistică, elefant.ro deține un centru de fullfilment în apropierea Bucureștiului, a cărui suprafață a fost majorată cu 30% în cursul acestui an. În total, compania deține în prezent peste 8000 mp de spații logistice. Odată cu dezvoltarea centrului de fullfilment, a crescut și echipa alocată operațiunilor logistice depășind în acest moment o pondere de 30% la nivel de companie.
Elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, oferind celor peste 2.500.000 de clienți o gamă extinsă de produse cu livrare prin curier, în punctele de livrare proprii din București și din țară, precum și prin partenerii strategici la nivel național. Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filiala la Chișinău, în Republica Moldova – magazinul online local.
Poşta Română este cel mai mare operator naţional din domeniul serviciilor poştale şi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor (93,52%) şi Fondul Proprietatea (6,48%). Compania deţine o reţea de peste 5.600 de subunităţi poştale la nivel naţional, distribuind săptămânal peste 11 milioane de trimiteri poştale. Peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.