Sari direct la conținut

Postul de radio Itsy Bitsy FM lanseaza un slogan nou si vine un design "proaspat si optimist"

HotNews.ro
Logo ItsyBitsy FM, Foto: Itsy Bitsy
Logo ItsyBitsy FM, Foto: Itsy Bitsy

Postul de radio Itsy Bitsy FM isi lanseaza un nou slogan „Bucurie in familie”, si vine cu un design „proaspat si optimist”, dupa ce in urma cu un an si-a schimbat grila de programe, astfel incat sa se adreseze in proportii egale copiilor si parintilor, si pozitionarea.

Potrivit unui comunicat transmis de Itsy Bitsy, noul slogan exprima pozitionarea sa pe piata ca singurul radio pentru parinti si copii din Romania.

„Am lansat Itsy Bitsy cu misiunea de a fi de folos parintilor si copiilor si de a raspunde nevoilor lor intr-un mediu in permanenta schimbare. De fiecare data, inainte de a face o miscare de imagine, am inceput cu o schimbare profunda de produs, fundamentata pe nevoi reale. Acum a venit si timpul formei, sa exprimam in exterior ceea ce suntem noi in fond. Am sintetizat misiunea noastra in sloganul Bucurie in familie”, declara Nadia Tataru, Director General Itsy Bitsy FM.

Noul design a fost al brandului Itsy Bitsy a fost creat de GMP Advertising (strategie si creatie) si Go Studio (brand design).

„Studiile au aratat ca Itsy Bitsy FM este un brand iubit atat de copii, cat si de parintii acestora. Odata cu cei mici, Itsy Bitsy a cucerit intreaga familie, iar centrul familiei este mama. Atat noul logo, cat si noul slogan transmit ideea de familie armonioasa, in care Itsy Bitsy cauta sa fie prezent cu sfaturi, solutii si idei pentru petrecerea unui timp de calitate”, a spus Andreea Nemens, Director Executiv GMP Advertising.

Itsy Bitsy FM este membru activ in familiile romanilor cu copii sub 10 ani si contribuie la crearea si mentinerea armoniei in familie, la solutionarea problemelor de parenting, cu tips & tricks si solutii alternative practice, se precizeaza in comunicat.

Itsy Bitsy mai arata ca schimbarile din programul sau au avut ecouri pozitive si in randul brand-urilor comerciale care sustin misiunea Itsy Bitsy FM. In primul semestru 2014 veniturile din promovarea brandurilor care targeteaza mamele, Itsy Bitsy (25-45 ani, urban) au crescut cu peste 30%, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Echipa Itsy Bitsy: Bogdan Stanciu (Director Go Studio), Vali Nastase (Senior Graphic Designer – Go Studio), Ioana Gheorghita (Head of Strategy GMP), Ioana Munteanu (Senior Copywriter GMP), Cristiana Belodan (Client Service Director GMP), Nadia Tataru (Director General Itsy Bitsy).

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro