Posturile romanesti nu-si permit sa cumpere show-ul lui Mutu
„Au fost doar contacte indirecte cu manageri din diverse televiziuni din tara. Nimic oficial insa“, spune pentru Cotidianul Marius Daniel Popa, producatorul show-ului. Acesta pare mai interesat sa distribuie emisiunea afara, „mai ales in Italia, Spania, SUA si in America Latina, unde Mutu este foarte cunoscut si popular.
De acolo ne vom recupera banii. Canalele din Romania nu pot plati un asemenea produs scump“.
Episodul-pilot si promourile, realizate inca de acum o saptamina, au fost filmate in Italia, pe stadionul Fiorentinei, in Florenta, in citeva dintre locurile favorite ale familiei Mutu, precum si acasa la jucator. Inregistrarile vor continua in Romania, incepind de miercuri, cind internationalul va reveni pentru meciul echipei nationale.
„Adrian Mutu este un personaj mult mai interesant pentru un show de televiziune decit Cristian Chivu, spre exemplu, datorita misterului legat de adevarata sa personalitate, dar si scandalurilor din presa legate de numele lui. Cristi Chivu este un «baiat bun», ceea ce nu atrage audienta.
Adi este «rebelul»“, isi motiveaza optiunea Popa, care adauga indraznet: „L-as compara cu celebrul actor american James Dean“.
Dincolo de competitia sportiva, Adrian Mutu atrage multe alte categorii de public, considera si Bogdan Naumovici, director de creatie la Leo Burnett, care s-a ocupat de conceperea acestui format.
„Viata de familie, divortul, copilul, zvonurile, scandalurile, daca se antreneaza sau merge in baruri, faptul ca este mai mult sau mai putin un top-model, toate au contribuit la alegerea personajului“, spune Naumovici.
Show-ul va numara in total 72 de episoade, difuzate de patru ori pe saptamina: de luni pina joi, cite o jumatate de ora, respectiv o ora, simbata. Din cele patru-sase ore de material brut filmat zilnic, au fost selectionate cam 25 de minute. „Nu cenzuram nimic, doar eliminam momentele plictisitoare, banale“, asigura Popa.
„Va exista o prima parte a emisiunii, cu ce a facut Mutu, apoi se va dezbate o anumita tema, gen gatit sau copii. In ultima parte a fiecarui episod, un intervievator din Romania si unul din Italia ii vor adresa o intrebare din sport si din viata personala. Vom incerca sa il convingem sa comenteze rind pe rind si cele 18 goluri marcate la nationala“, spune seful de la Leo Burnett.
Naumovici este convins ca productia va avea o audienta generala, „de la barbatii preocupati de fotbal pina la gospodinele preocupate de viata de familie“. In curind se va lansa si website-ul emisiunii, unde vor putea fi accesate imagini din timpul productiei si episoadele difuzate in diverse tari.