Sari direct la conținut

Presa clasica, asediata de noile tehnologii

HotNews.ro

La nivel global, tendintele cele mai acute in mass-media sint legate de noile tehnologii. Presa clasica – fie ea scrisa sau vorbita – incearca sa faca fata provocarilor Internetului. La fel se intimpla si in Romania, desi la o scara mult mai mica. Ziarele si televiziunile autohtone se aliniaza noilor curente, procedind la schimbari care sa le apropie de ceea ce se intimpla in strainatate.

Televiziunea interactiva de muzica „U”, unul dintre conceptele revolutionare pe piata mass-media, pare sa fi prins bine la public, intrucit de publicitatea sa se va ocupa Arbomedia, o agentie de traditie.

Si televiziunea digitala are tot mai multi telespectatori, in timp ce televiziunile clasice vor fi obligare prin lege sa dubleze buletinele de stiri in limbaj mimico-gestual. Iar pentru TVR si SRR, parlamentarii pregatesc o noua lege de functionare, printre prevederile acesteia numarindu-se si prelungirea la 6 ani a mandatului conducerilor celor doua institutii.

In ceea ce priveste presa scrisa, miscarile spectaculoase nu s-au produs inca. Anul a debutat cu schimbarea sediului Romaniei Libere, miscare neinsotita insa si de o prognozata schimbare a conducerii editoriale.

In domeniul publicitatii s-a inregistrat afilierea agentiei Graffiti BBDO la Pleon PR. Devine deci o tendinta apropierea agentiilor autohtone de mari grupuri de comunicare din spatiul UE.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro