Primul serviciu prepaid de voce al Zapp promite convorbiri gratuite
Zapp a lansat miercuri primul sau serviciu prepaid de voce, care propune convorbiri telefonice finantate de clientii celorlalti operatori. Prin acest serviciu, disponibil sub forma unui pachet in valoare de 149 lei cu TVA, cu telefon mobil CDMA si 20 euro credit, utilizatorii Zapp primesc opt eurocenti pentru fiecare minut de apel primit din alte retele, nationale sau internationale si potrivit operatorului creditul acumulat din apelurile primite va acoperi costul apelurilor efectuate.
„Astfel, in medie un utlizator al serviciilor noastre de prepaid, care primeste 2 apeluri pe zi din alta retea, cu o durata de 3 minute/apel, isi adauga in cont un credit de pana la 14 euro in fiecare luna”, sustin reprezentantii Zapp.
Daca se raspunde la un bip Zapp cu credit zero, Zapp plateste apelul
Serviciul, numit Zapp NoPay, permite efectuarea unui bip in alta retea si in situatia in care creditul este zero, precum si transferarea de credit catre alti utilizatori ai acestui serviciu.
„Ca masura tehnica, bipul este prevazut sa fie oprit imediat dupa ce a fost dat, dar nu excludem anumite erori in sistemul nostru, care sa permita celeilalte persoane sa raspunda. Acestea insa vor fi exceptii si vor fi considerate apeluri gratuite in contul Zapp”, a declarat Chris Bataillard, CEO Zapp.
Reincarcarea creditului, de la minim 4 euro
Serivciul nu poate fi folosit fara un telefon compatibil cu reteaua Zapp, iar reincarcarea creditului este disponibila de la 4 euro.
„Pachetul are credit inclus de 20 euro. Daca acesta se consuma si nu s-a generat credit prin apeluri din alte retele, creditul trebuie reincarcat. Reincarcarea serviciului prepaid este posibila prin doua modalitati: prin cartela de reincarcare si prin reincarcare electronica. Cartelele de reincarcare sunt disponibile in valori de 4,7,10 si 15 euro, iar reincarcarea electronica este disponibila in valori intre 4 si 6 euro, 7 si 9 euro, 10 si 15 euro”, a precizat Carmen Lazar, director de comunicare Zapp.
CEO Zapp: Nu avem nevoie de o cota de piata de 100% pentru a avea succes in Romania
Finantarea serviciului se bazeaza pe apelurile primite din alte retele, dar directorul executiv al Zapp crede ca oferta va musca din cota de piata a celorlalti operatori.
„Nu avem nevoie de o cota de piata de 100% pentru a avea succes in Romania, vrem doar partea care ni se cuvine pe drept”, a spus Chris Bataillard.
Numarul de abonati Zapp a scazut sub 500.000 utilizatori
In privinta numarului de clienti, pentru care Telemobil nu a mai facut un anunt din iulie 2007 cand se inregistrau 500.000 abonati, directorul executiv al Zapp a precizat ca „au existat scaderi, iar baza de clienti nu a mai crescut in acest an”.
„Cu siguranta nu a mai crescut fata de 500.000 abonati”, au mai spus oficialii Zapp, refuzand sa faca alte comentarii.
Noul serviciu poate fi achizitionat din magazinele proprii Zapp, magazinele partenere ale operatorului precum si din puncte de vanzare in cadrul Carrefour, Real, Metro sau Domo. Pentru promovarea produsului,operatorul va lansa in perioada urmatoare o campanie de publicitate TV, realizata de catre compania Cohn & Jansen. Zapp nu a dorit sa faca declaratii privind bugetul alocat acestei campanii.