Sari direct la conținut

Pro TV – invingator in prima runda a confruntarii de toamna cu Antena 1. A doua editie Vocea Romaniei – peste prima editie X Factor pe public national, urban si comercial

HotNews.ro
Pro TV – invingator in prima runda a confruntarii de toamna cu Antena 1. A doua editie Vocea Romaniei – peste prima editie X Factor pe public national, urban si comercial

Emisiunea Vocea Romaniei de la Pro TV, aflata la a doua editie din acest sezon, a reusit vineri seara sa atraga mai multi telespectatori decat X-Factor de la Antena 1, emisiune aflata la prima editie. Scorul a fost strans la nivelul publicului urban, dar diferenta a fost considerabil mai mare pentru Pro TV la nivelul publicului urban si al celui comercial, potrivit datelor prezentate de Paginademedia.ro. „Victoria” Pro TV vine dupa ce, tot saptamana aceasta, prima editie a Vocii a demolat Next Star de la Antena 1, iar prima editie Master Chef s-a situat de asemenea pe primul loc, dar fara o concurenta reala din partea Antenei. Este de asteptat ca lupta sa se ascuta incepand de saptamana viitoare.

Potrivit Paginademedia.ro, a doua editie Vocea Romaniei – cu Tudor Chirila in locul lui Horia Brenciu, in juriu – a atras circa 1,7 milioane de telespectatori in medie pe minut, la nivel national, comparativ cu aproape 1,4 milioane in cazul X-Factor, emisiune ce are in juriu fostele vedete Pro TV Horia Brenciu si Stefan Banica Jr..

  • La nivel urban, Pro TV a atras 1 milion de telespectatori in medie pe minut, cu doar 100.000 mai mult decat Antena 1. La nivelul publicului comercial, Vocea a atras 605.000 de telespectatori in medie pe minut, in timp ce Antena 1 – 467.000. (Mediile sunt aferente intervalului in care cele doua emisiuni s-au intersectat:20.30-22.55)

Pe locul al treilea in audiente s-a aflat Kanal D cu serialul Suleyman, care s-a suprapus in buna masura cu show-urile muzicale.

Show-ul Vocea Romaniei a fost programat de la bun inceput vinerea. Dar Pro TV a reprogramat in mod neasteptat prima editie, care a fost difuzata marti. Atunci, Vocea Romaniei a demolat, practic, emisiunea Next Star pe care, ca reactie rapida la mutarea Pro-ului, Antena 1 a devansat-o tot pentru marti.

  • Potrivit datelor prezentate de Paginademedia.ro, la prima editie din acest sezon Vocea Romaniei a avut in medie 1.91 milioane de telespectatori in medie pe minut la nivel national (1,27 milioane – Next Star); 1,1 milioane de telespectatori in medie pe minut la orase (aproape dublu fata de Next Star – 673.000); 740.000 de telespectatori intre 18 si 49 de ani (273.000 de telespectatori pe segmentul comercial la Next Star).

Audienta primei editii Vocea Romaniei din acest sezon a fost mai mica decat cea inregistrata de prima editie a sezonului precedent (toamna trecuta), cand Vocea inregistra o medie de 2,2 milioane de telespectatori pe minut. Anul trecut, prima editie a sezonului X Factor atragea la randul sau mai multi telespectatori decat anul acesta: aproape 1,6 milioane in medie pe minut la nivel national.

Pro TV a lansat si noul sezon MasterChef – cu un nou juriu si o noua echipa de productie, in locul celor trei chefs si a echipei de productie conduse de Mona Segall, care s-au mutat la Antena 1. Sezonul acesta, MasterChef are programate editii lunea si martea, dar care in prima saptamana a avut o singura editie, luni. Si aceasta a fost lider de audienta, cu aproape 1,5 milioane de telespectatori la nivel national, comparativ cu 1,1 milioane in cazul Antena 1, care difuza film.

  • Adevarata batalie a bucatarilor incepe, insa, saptamana viitoare, cand luni si marti Antena 1 a programat – la concurenta directa cu MasterChef – primele doua editii ale Hell’s Kitchen, cu cei trei jurati care au realizat precedentele editii MasterChef la Pro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro