Problemele persistă și miercuri în rețeaua Raiffeisen: Nu se pot face retrageri de bani din anumite bancomate, iar unii internauți acuză că nu li s-au returnat încă banii în cont
Problemele cu serviciile Raiffeisen continuă și miercuri, 15 iulie, mai mulți cititori HotNews.ro reclamând faptul că nu au putut retrage bani din anumite bancomate ale băncii. La sediul Raiffeisen de pe Calea Victoriei sunt două ATM-uri. Dacă cel din interior mergea, la cel din afara unității nu se puteau retrage bani, fiind afișat mesajul: „This function is temporarily inaccesible”. Aceeași situație a fost semnalată de un alt cititor la un sediu Raiffeisen din zona Gării de Nord. În plus, pe pagina de Facebook a băncii, unii internauții reclamă că nu li s-au returnat nici acum sumele blocate.
- UPDATE (miercuri, 15 iulie, 12:50) Raiffeisen Bank pentru HotNews.ro: „În acest moment, tranzacțiile cu cardurile de debit funcționează normal. A fost o instabilitate (întreruperi de funcționare de scurtă durată) generate de o actualizare a sistemelor informatice, nu este o problemă de funcționalitate a terminalelor (ATM, POS, MFM sau aplicație online).
- Pentru situația în care tranzacția nu a fost finalizată, dar sumele apar blocate, acestea se deblochează automat în aproximativ o oră. Clienții vor primi mesaj sms în acest sens. Dacă totuși sunt cazuri care nu văd sumele în cont după acest termen de la încercarea nereușită de a efectua tranzacția, clientul ar trebui să apeleze *2000 să ne semnaleze situația sau să se adreseze celei mai apropiate agenții.”
La sediul Raiffeisen din Calea Victoriei din cele două ATM-uri, doar unul funcționa miercuri până în ora 11:00 conform verificărilor HotNews.ro, care a încercat să retragă o sumă de bani folosind un card de debit.
Mesajul afișat pe ecranul bancomatului nefuncțional nu indică deloc lipsa banilor, ci faptul că funcția de retragere de bani nu este accesibilă.
Bancomatul din interior funcționa și am putut retrage bani.
Conform altor cititori HotNews.ro situația nu este singulară, aceeași problemă fiind semnalată miercuri și în cadrul unei unități Raiffeisen de la Gara de Nord.
În plus, pe pagina de Facebook a băncii, internauții continuă să reclame anumite probleme și miercuri, 15 iulie.
Unii reclamă că nu li s-au returnat în conturi sumele blocate anterior, deși banca a anunțat ieri că „toate sumele care au apărut ca blocate sau nu au fost vizibile în conturile voastre în urma unei plăți nefinalizate în cursul zilei de luni, 13 iulie, sunt în conturi” și că „în situația în care apar tranzacții nefinalizate, dar sume reținute, timpul mediu de remediere este de circa o oră.”
HotNews.ro a solicitat un punct de vedere privind aceste probleme de la Raiffeisen Bank și vom reveni cu răspunsurile imediat ce le vom primi.
- Pentru detalii privind problemele Raiffeisen din zilele trecute citește: Probleme în rețeaua Raiffeisen Bank: Zeci de clienți acuză că li s-au reținut mii de lei de pe carduri / Banca spune că va returna sumele ‘în cel mai scurt timp posibil’