Procedurile de selectie pentru conturile de media si creatie ale Romtelecom au fost reluate in aceasta saptamana
Procedura de selectie a agentiilor care vor administra conturile de media si creatie ale Romtelecom a fost reluata la inceputul acestei saptamani, cand au fost transmise notificari catre cele peste 20 de agentii care si-au exprimat interesul, a anuntat marti operatorul de comunicatii. „Selectia se va derula in urmatoarele luni si speram ca pana la finalul verii sa avem noile contracte semnate cu agentiile care vor castiga licitatiile”, a declarat Cristina Popescu, directorul de comunicare al Romtelecom.
Potrivit acesteia, „procesul de selectie pentru servicii de media se va desfasura pentru toate brandurile din portofoliul companiei, intre care cele mai semnificative sunt Romtelecom Voce, Romtelecom Clicknet, Romtelecom Dolce si Romtelecom Business Solutions. Vor fi evaluate atat strategia de media, cat si preturile oferite”.
- „Procesul de selectie pentru servicii de creatie, strategice, direct marketing, online, productie advertising si evenimente are ca obiectiv identificarea celei/celor mai bune agentii de pe piata care sa ofere Romtelecom cele mai competitive servicii pentru actiunile de comunicare ale companiei, atat in segmentul rezidential, cat si in cel de business. Vor fi evaluate atat partea de creativitate si strategie, cat si preturile oferite”, a precizat Cristina Popescu.
Ambele proceduri fusesera inghetate „pentru o perioada necesara finalizarii catorva directii strategice comerciale ale companiei, la care se vor alinia briefurile transmise in procesul de selectie”, potrivit oficialului Romtelecom.
Anuntul privind initierea procesului de selectie pentru contul de creatie si strategie publicitara fusese facut in noiembrie 2010, iar cel referitor la contul de media in octombrie anul trecut.