Sari direct la conținut

Procter & Gamble si Nestlé vin la Interact 2012

HotNews.ro
IAB_Interact2012, Foto: Hotnews
IAB_Interact2012, Foto: Hotnews

IAB Europe anunta prezenta unor speakeri de renume si agenda pentru Interact 2012, conferinta ce va avea loc la Arts Hotel din Barcelona, in perioada 30-31 mai. Tema aleasa pentru anul acesta este „The Digital Brandscape”.

La Interact 2012, vor fi prezenti atat clientii, creativii, reprezentanti ai Comisiei Europene, cat si agentiile de media si furnizorii de tehnologie din Europa, care vor dezbate si vor discuta principalele probleme de actualitate ale industriei.

Speakeri renumiti precum Peter Blackshaw, Global Digital Chief la Nestlé si Lothar Höcker, Director de Achizitii pe Grup la P&G Global Digital Media Buying, si-au confirmat prezenta pe 31 mai la Interact 2012.

Conferinta va cuprinde prezentarea de studii de caz de la Promote Iceland – o noua campanie ce incorporeaza toate elementele publicitatii digitale prezentata de trioul format din Promote Iceland, Brooklyn Brothers si AOL. James Kirkham apartinand agentiei de strategie digitala Holler (membra a grupului Leo Burnett) va vorbi printre altele despre Dunhill si despre modul in care acest brand s-a pozitionat pe segmentul Luxury prin intermediul Social Media. Laurent Delaporte de la Microsoft Advertising va explica, prin intermediul studiilor de caz, cum utilizarea tehnologiei intr-un mod creativ poate genera o multitudine de conexiuni directe cu consumatorul.

In prima zi a conferintei vor fi prezentate si discutate cele mai recente studii realizate in mediul digital si modifcarile legislative (precum caracterul confidential al datelor personale si publicitatea online targetata comportametal), elemente ce au o mare influenta asupra modului de dezvoltare a industriei.

Principalele puncte de interes ale evenimentului vor fi:

  • Panelul de PR, avand ca tema politicile actuale de confidentialitate a datelor si impactul lor asupra procesului de masurare, raportare si targetare a campaniilor publicitare din mediul online.
  • Prezentarea in premiera a Studiului AdEx Benchmark, o analiza completa a industriei de publicitate online din Europ.
  • Panelul la care se vor discuta rezultatele Mediascope Europe.
  • Studiul IAB UK, fundamentat pe exemple reale de campanii derulate in mediul online de care trei branduri: Maggi So Juicy, Starbucks si Lucozade.

Igor Beuker, fondatorul agentiei La Comunidad, va incheia conferinta printr-o prezentare avand ca subiect cele 8 meta-trenduri care vor schimba complet mediul digital.

Conferinta va cuprinde si doua festivitati de premiere. Premiile pentru Cercetare se vor acorda pentru proiecte majore de documentare si vor fi anuntate in seara zilei de 30 mai in cadrul unui Gala Dinner ce va avea loc la Barcelona’s, orele 22.00. Premiile MIXX vor celebra cele mai bune campanii interactive de anul acesta din Europa.

Alain Heureux, Presedinte si CEO al IAB Europe, a spus: „Acum este momentul ideal sa privim cum unele dintre cele mai importante companii au colaborat cu agentiile lor de creatie si cu publisheri pentru a maximiza media digitala in vederea consolidarii brandurilor. Am adus unii dintre principalii jucatori din sectorul digital mondial care sa inspire publicul prin exemple concrete, paneluri de dezbateri si cele mai recente cercetari de piata, astfel incat sa inteleaga cat mai bine mediul digital – acum si in viitor.

  • Pentru inregistrarea la conferinta click aici
  • Pentru detalii despre Premiile pentru Cercetare click aici
  • Pentru detalii despre Premiile MIXX click aici
  • Urmareste-ne pe Twitter pentru a afla cele mai recente detalii ale evenimentului: @iabeu_interact 
  • Pentru a adera la IAB Europe Group pe LinkedIn click aici.

Contact

Media: Lucy Green, e-mail: pressrelations[at]iabeurope.eu

Parteneriate Media: Paul Codd

Sponsori: Steve Miller, E-mail: membership[at]iabeurope.eu

Despre IAB Europe

IAB Europe este o federatie a Birourilor de Advertising Interactiv (IAB) din toata Europa. Misiunea IAB Europe este sa promoveze cresterea pietelor de advertising interactiv in numele clientilor sai si a membrilor din fiecare tara. IAB Europe are peste 5000 de companii membre. www.iabeurope.eu.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro