Produsele japoneze cu pret unic de 5 lei ataca piata din Romania
Lantul de magazine Daiso, liderul segmentului de retail de magazine cu pret unic de vanzare din Japonia, a intrat in luna noiembrie pe piata locala, prin deschiderea primului magazin in Pitesti, investitie in valoare de 450.000 euro, potrivit unui comunicat de presa al companiei. In cadrul magazinelor Daiso vor fi comercializate peste 30.000 de produse de genul decoratiuni interioare, vesela, produse menaj, papetarie, jucarii, disponibile la pretul unic de 5 lei. Oficialii grupului si-au propus ca numarul magazinelor Daiso din Romania sa ajunga la 40 de unitati in urmatorii trei ani.
Deschiderea magazinului de la Pitesti reprezinta si intrarea grupului Daiso pe piata din Europa.
„Succesul inregistrat de Grupul Daiso pe plan mondial precum si oportunitatile de dezvoltare a acestui tip de business identificate pe piata locala ne-au convins ca este un moment foarte bun pentru lansarea primelor magazine cu pret unic de vanzare operate sub brandul Daiso in Romania. Potentialul acestui segment de retail este foarte mare pe piata locala. De aceea ne propunem ca in urmatorii ani sa investim in extinderea accelerata a retelei de magazine” a declarat Dan Rus, director executiv Daiso Shop Romania.
Magazinele operate sub brandul Daiso pe piata din Romania vor avea o suprafata de vanzare de peste 500 metri patrati si vor fi amplasate in noile centre comerciale din principalele orase ale tarii. Toate produsele sunt fabricate sub licenta Daiso si importate din Japonia. Grupul intentioneaza sa mai deschida un magazin in acest an, pentru 2008 fiind preconizata deschiderea a cel putin 10 magazine. In urmatorii trei ani, Daiso vrea sa deschida in Romania 40 de magazine.
Conform datelor Daiso, grupul este liderul segmentului de retail de magazine cu pret unic de vanzare din Japonia, detinand o cota de piata de 60% si unul dintre cele mai mari lanturi de magazine de acest tip la nivel mondial. in acest moment, grupul opereaza aproximativ 2.800 de unitati pe pietele din Asia si SUA avand anual o cifra de afaceri de peste trei miliarde dolari.