Sari direct la conținut

Programul Rabla si-a completat doar jumatate din locurile primei etape cu o saptamana inaintea incheierii acesteia

HotNews.ro

Aproape 11.000 din cele 20.000 de masini disponibile in prima faza a programului „Rabla” din 2009 fusesera vandute pana vineri, cu o saptamana inainte de incheierea primei faze, conform unei statistici a Administratiei Fondului de Mediu (AFM), citata de Mediafax.

Peste jumatate din cele 10.948 de masini vandute pana vineri, respectiv 5.193, au fost produse de Dacia. Pe locul al doilea intre optiunile romanilor prin programul „Rabla” s-au situat marcile Renault si Nissan, care au vandut impreuna 1.040.

Cu 857 de masini vandute, Skoda s-a situat pe locul al treilea in topul marcilor ale caror modele au fost preferate de romani in programul Rabla. Ford, Opel si Hyundai au vandut fiecare putin peste 600 de masini.

Pe de alta parte, niciun roman care s-a inscris in programul „Rabla” nu a cumparat vreo masina Audi. Firma Lada a reusit sa vanda o singura masina, Honda – doua iar Mazda doar sase unitati.

Statistica oferita luni de AFM era valabila la sfarsitul zilei de vineri, cu o saptamana inainte de inchiderea primei etape a editiei 2009 a programului „Rabla”. Aceasta se va inchide vineri, 29 mai.

Ministrul Mediului, Nicolae Nemirschi, declara, in 8 mai, intr-o conferinta de presa, ca prima de casare in programul „Rabla” (3.800 lei) nu va creste, indiferent de vanzari.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro