Promotii de primavara in presa scrisa
Cotidianul Cancan si-a lansat prima promotie din istoria sa, Cancaniada, la inceputul unui nou sezon de promotii la care adera marea majoritate a ziarelor centrale, noteaza Iann pe blogul sau. Potrivit datelor prezentate de blogger, Cancaniada, pentru care a fost conceput si un minisite, cancaniada.eu, are o perioada de desfasurare considerabil mai lunga decat au campaniile concurentei, dar premiile sunt mai mici.
Campanii promotionale in presa scrisa, potrivit analizei lui Iann:
Tabloide
- Cancan – Cancaniada: 17 saptamani, castiguri totale de 59.500 euro.
- Libertatea – 7 magic: opt saptamani, 110.000 euro
- Click – Clickmania: opt saptamani, 150.000 euro
Quality:
- Jurnalul National – seria restituirilor muzicale pe CD, DVD Discovery
- Evenimentul Zilei – inserturi cu filme recente pe DVD, 6,9 RON, miercurea
- Gandul – inserturi cu filme recente pe DVD, 5,9 RON, lunea
- Romania Libera – inserturi cu filme de referinta pe DVD, 6,9 RON, bilunar, martea
- Cotidianul – colectii de carte (lunea si miercurea), DVD Prison Break vinerea
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro