Sari direct la conținut

Promotii de primavara in presa scrisa

HotNews.ro

Cotidianul Cancan si-a lansat prima promotie din istoria sa, Cancaniada, la inceputul unui nou sezon de promotii la care adera marea majoritate a ziarelor centrale, noteaza Iann pe blogul sau. Potrivit datelor prezentate de blogger, Cancaniada, pentru care a fost conceput si un minisite, cancaniada.eu, are o perioada de desfasurare considerabil mai lunga decat au campaniile concurentei, dar premiile sunt mai mici.

Campanii promotionale in presa scrisa, potrivit analizei lui Iann:

Tabloide

  • Cancan – Cancaniada: 17 saptamani, castiguri totale de 59.500 euro.
  • Libertatea – 7 magic: opt saptamani, 110.000 euro
  • Click – Clickmania: opt saptamani, 150.000 euro

Quality:

  • Jurnalul National – seria restituirilor muzicale pe CD, DVD Discovery
  • Evenimentul Zilei – inserturi cu filme recente pe DVD, 6,9 RON, miercurea
  • Gandul – inserturi cu filme recente pe DVD, 5,9 RON, lunea
  • Romania Libera – inserturi cu filme de referinta pe DVD, 6,9 RON, bilunar, martea
  • Cotidianul – colectii de carte (lunea si miercurea), DVD Prison Break vinerea

Citeste analiza si comenteaza pe blogul lui Iann

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro