Sari direct la conținut

ProSport revine oficial la Sarbu in ianuarie

HotNews.ro

Publicatia ProSport va reintra, incepand cu data de 10 ianuarie, in portofoliul MediaPro, dupa ce PubliMedia, divizia de publishing a trustului condus de Adrian Sarbu, a incheiat un acord in acest sens cu Ringier Romania. Potrivit unui comunicat al PubliMedia, pretul vanzarii nu va fi facut public.

Tranzactia include transferul titlului, a tuturor marcilor adiacente, precum si a tuturor domeniilor online. Echipa editoriala, precum si angajatii care asigura coordonarea concursurilor specifice vor fi transferati catre Publimedia, fara a li se modifica contractele de munca pentru o perioada de cel putin sase luni.

Singura exceptie o reprezinta conducerea echipei editoriale care nu va fi transferata catre Publimedia. Dorin Chiotea, actualul redactor-sef al publicatiei, va continua sa lucreze in cadrul Ringier Romania, iar atributiile de conducere editoriala ale lui Cristian Topescu inceteaza odata cu vanzarea titlului. Noul redactor-sef al publicatiei va fi Dan Filoti, actualul redactor-sef adjunct, care isi va prelua responsabilitatile in prima zi dupa transferul efectiv al ProSport.

Dorin Chiotea a declarat pentru HotNews.ro ca „pana la data preluarii ma voi ocupa in continuare de ProSport, dupa care voi stabili cu conducerea grupului ce am de facut. 10 ianuarie este ultima zi a ProSport la Ringier”. Cristian Topescu, directorul publicatiei, nu va continua insa nici cu ProSport, nici cu Ringier. Acesta a spus reporterului HotNews.ro ca „raman un membru al familiei sportului romanesc si cred ca imi voi gasi de lucru in alta parte”.

Intrebat care sunt proiectele Ringier pe partea de sport, Chiotea a spus ca nu se pune problema pentru un ziar de sport la grupul elvetian, iar el va fi folosit pentru experienta sa in domeniul sportiv si pentru alte proiecte noi.

„Probabil ca Publimedia intentiona sa isi deschida un ziar de sport si ar fi venit vremuri grele pentru ProSport. Ziarul era pe un trend ascendent, lider al presei sportive pana acum ceva timp, insa decizia Ringier a fost una corecta din punctul meu de vedere. Piata de presa s-a modificat foarte mult si trebuie sa ai un marketing puternic si o promovare puternica pentru a fi rentabil”, a explicat Dorin Chiotea motivele acestei tranzactii.

Potrivit Cosminei Noaghea, director general Publimedia International, “Pro Sport este brandul a carui asociere cu MediaPro este fireasca. Pentru noi aceasta achizitie inseamna readucerea brandului ProSport acolo unde ii este locul si un nou inceput. Initial va fi o investitie care merita si un pas inainte in termeni de cota de piata. Pe termen mediu va fi un business de succes”.

De cealalta parte, Alexander Theobald, directorul general al Ringier Romania a declarat ca “revenirea titlului ProSport in portofoliul MediaPro va asigura ziarului si oamenilor care lucreaza pentru el un viitor promitator. Anul 2007 a fost unul de consolidare pentru Ringier Romania. In 2008, vom implementa o serie de proiecte majore cu impact pozitiv asupra sustenabilitatii si dezvoltarii afacerii”.

„Doresc sa multumesc acestei echipe de oameni maturi si entuziasti care au investit zi de zi energie si pasiune in ziarul ProSport. Vreau sa le multumesc in mod special lui Dorin Chiotea si domnului Cristian Topescu, care au stat la carma ziarului. Sunt bucuros sa pot pastra in cadrul Ringier Romania pe unul dintre cei mai valorosi, dedicati si loiali oameni, Dorin Chiotea”, a mai spus Theobald.

PubliMedia International, compania de publishing a trustului MediaPRO, este unul dintre cei mai mari publisheri de pe piata din Romania, avand in portofoliu opt ziare, opt reviste si doua ghiduri. Printre titlurile companiei se numara Ziarul Financiar, Gandul, ProTV Magazin si ProMotor.

Ringier este cel mai mare grup de presa elvetian, cu operatiuni in zece tari. Grupul publica peste 120 de ziare si reviste, produce aproximativ 20 de emisiuni TV si opereaza mai mult de 50 de website-uri si 11 tipografii. In Romania, Ringier publica, printre altele, Evenimentul zilei, Libertatea, Capital, Bolero si este activ si in domeniul on-line. In 2007, grupul a facut primul pas in televiziune, devenind actionar minoritar al Kanal D.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro