Sari direct la conținut

Publicitatea OTV, la pachet cu cea a Realitatii TV

Evenimentul Zilei

Potential: peste doua milioane de euro

DBV Media House, regia care ii vinde publicitatea lui Dan Diaconescu de acum inainte, are in portofoliu Realitatea TV, MTV, Romantica, The Money Channel si revistele „Tango” si „My Band”

„Cred ca, intr-o piata in care se cumpara in functie de cantitatea audientei, si nu de calitatea acesteia, OTV va atrage bani. Exista o categorie de clienti care isi regasesc publicul-tinta la OTV. Este vorba despre producatorii de bunuri de larg consum”, spune Brindusa Vlanga, director general DBV Media House.

Pachetele de publicitate ale companiei DBV vor include si OTV, iar clientii vor putea opta si pentru acest post.

Clientii de publicitate clasici au ocolit OTV. Brandusa Vlanga estimeaza insa ca, anul viitor, va atrage peste doua milioane de euro din piata. „O experienta asemanatoare am avut cand lucram la Pro TV, cu programul Vacanta Mare, unde, la inceput, clientii nu intrau. Cateva emisiuni nu am avut nimic in materie de reclame.

Apoi au vazut ca atrage audienta si a devenit unul dintre cele mai vandute programe de la Pro TV”, spune ea.

„Ciumatul” publicitarilor

Asociat cu ideea de scandal, de neprofesionalism, ilegalitate (prin amenzile de la CNA) sau ca produs pentru oameni needucati si fara bani, canalul lui Diaconescu a fost ocolit de clientii traditionali de publicitate.

Argumentul principal: evitarea asocierii imaginii cu OTV.

Majoritatea reclamelor, filmate amatoricesc, par rupte de la inceputul anilor ‘90.

De aceea, clientii nu vin din randul jucatorilor clasici de pe piata. In acest an, de exemplu, au avut multe reclame pe OTV cabinetul de tratament naturist Fulga, Rosal Group (Silviu Prigoana) si Meridian (distribuitor auto).

Grosul banilor a fost adus de firme mici, hoteluri, restaurante, distribuitori de tot felul. Printre putinii clienti cunoscuti: Terapia, Fildas sau Omniasig.

Interesant este faptul ca spoturile depasite si prafuite ale clientilor de pana acum vor fi difuzate in calupuri separate de ale celor care vin de-acum inainte.

„Cred ca, in momentul in care se va vinde profesionist, se vor vedea schimbari si la nivel de programe. Oricum, continutul nu ma priveste. Eu vand produsul televiziunii, adica audienta atrasa de emisiuni”, crede Brindusa Vlanga.

Integral in Evz

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro