Publimedia va distribui si va vinde publicitate pentru Cancan
Publimedia, compania de publishing a grupului MediaPro, a incheiat un contract cu Cancan care prevede vanzarea de publicitate si distributia cotidianului editat de Cancan Media, a declarat pentru HotNews.ro Daniela Serban, directorul de marketing al publisherului. Contractul de prestari servicii a intrat in vigoare la inceputul acestei luni.
Catalin Tolontan scrie pe blogul sau ca tabloidul ar putea fi preluat de grupul MediaPro, tratativele fiind in curs de derulare. Daca ele se vor finaliza, MediaPro va obtine, in prima faza, managementul ziarului si un pachet minoritar pentru ca apoi sa preia pachetul majoritar de la Radu Budeanu, fondatorul Cancan.
Directorul de marketing al PubliMedia a refuzat sa comenteze aceasta informatie.
Cotidianul Cancan, editat de Cancan Media, este singurul tabloid important care nu a fost pana acum afiliat la grup mare. Celelalte doua cotidiene de tip tabloid sunt Libertatea, editat de Ringier, si Click, editat de Adevarul Holding.
Potrivit datelor Brat, Cancan inregistra in luna iunie a anului trecut o medie lunara de copii difuzate pe aparitie de 40.644 unitati, urcand constant pana la 75.739 copii in luna noiembrie. Ziarul Clik a avut o evolutie mai oscilanta. In luna mai, tabloidul editat de Adevarul Holding inregistra o medie lunara de copii difuzate pe aparitie de 74.684 copii, pentru ca in luna iunie sa scada pana la 48.337 copii, iar in octombrie sa ajunga la peste 80.000 copii.
Libertatea avea in iunie o medie lunara de copii difuzate pe aparitie de 256.040 copii, pentru ca in luna septembrie media sa fie de 270.008 copii.