Radioul public incearca din nou sa-si gaseasca un vanzator pentru spatiul publiciar
Societatea Romana de Radiodifuziune reia in data de 24 martie procedura de selectie a unui vanzator pentru spatiul publicitar pe posturile publice de radio, potrivit unui comunicat al institutiei.
Nicio regie nu a luat parte la prima licitatie organizata de SRR in acest sens, in februarie, iar la selectia de oferte organizata saptamana trecuta, la care au participat trei regii de publicitate, nu a fost desemnat niciun castigator.
La 24 martie, SRR organizeaza tot o selectie de oferte prin aplicarea unei proceduri proprii, pentru atribuirea unui contract de comision. Pragurile impuse pentru participarea la procedura raman neschimbate: 600.000 euro (fara TVA) pentru perioada 1 aprilie 2009 – 31 decembrie 2009; 800.000 euro in 2010 si 1.000.000 euro in 2011.
La prima licitatie din februarie 2009, SRR ceruse 1,25 milioane de euro garantati anual, motiv pentru care nu s-a prezentat nicio companie.