Sari direct la conținut

Radu Moraru, actionar majoritar al Nasul TV. CNA a autorizat noul post de televiziune

HotNews.ro

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis, in sedinta de joi, sa autorizare emisia televiziunii Nasul TV. Consiliul a luat la cunostinta si faptul ca Radu Moraru a preluat pachetul majoritar de actiuni al societatii Fire Breaking News SRL, care detine licenta Nasul TV, informeaza Mediafax.

In 14 decembrie 2011, CNA a acordat o licenta audiovizuala prin satelit televiziunii Nasul TV. In sedinta de joi, CNA a acordat si decizia de autorizare a Nasul TV, fapt care presupune ca televiziunea poate sa inceapa sa emita efectiv.

Tot in sedinta de joi, Consiliul a luat la cunostinta faptul ca actionariatul societatii Fire Breaking News SRL, care detine licenta Nasul TV, s-a modificat. Astfel, Radu Moraru a preluat 51,22% din actiunile societatii Fire Breaking News SRL, in timp ce Anda Blindu si Ioana – Lacramioara Reit (care initial detineau cate 50% din actiuni) au ramas cu cate 24,39% din actiunile societatii.

Radu Moraru a declarat pentru Mediafax ca saptamana viitoare urmeaza sa decida cand va incepe sa emita efectiv televiziunea Nasul TV si a confirmat ca a preluat controlul televiziunii.

„Acum este la mine atat controlul financiar, cat si controlul editorial. Este important in vremurile astea sa ai controlul”, a precizat Radu Moraru.

Fire Breaking News SRL a primit, in 14 decembrie 2011, o licenta audiovizuala prin satelit de la CNA, iar la momentul respectiv Radu Moraru si echipa lui spuneau ca isi vor lansa propria televiziune, Nasul TV, la inceputul lui 2012.

Radu Moraru a mai spus atunci ca echipa televiziunii Nasul TV este aceeasi care, in decembrie 2010, demara proiectul televiziunii 10 TV, lansata de compania de comunicatii RCS&RDS. In acest sens, Radu Moraru a precizat ca, in luna octombrie 2011, a fost inchisa pe cale amiabila colaborarea cu partenerul RCS&RDS. Pe 1 martie 2012, RCS&RDS a lansat televiziunea de stiri Digi 24, care emite pe fosta licenta a 10 TV.

Tot in 14 decembrie, Radu Moraru a spus ca noua televiziune Nasul TV va difuza un program tematic – publicistica, 24 de ore pe zi, sapte zile pe saptamana. Nasul TV ar urma sa transmita programe productie proprie – 80% si programe audiovizuale ale altor producatori – 20%. Grila televiziunii va cuprinde: programe de informare (40%), programe educative, culturale, religioase (40%), filme (3%), programe de divertisment (10%), publicitate si teleshopping (7%). De asemenea, emisiunea „Nasul” va reprezenta doar o parte a grilei noii televiziuni, potrivit proiectului depus la CNA.

Investitia initiala in Nasul TV se ridica la circa 600.000 de euro, veniturile din publicitate atrase de noua televiziune in primul an de emisie fiind estimate la 800.000 de euro, potrivit afirmatiilor lui Radu Moraru de la momentul primirii licentei.

Citeste si:

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro