Sari direct la conținut

Radu Oprea, după o vizită la compania IRUM: Cred că tractorul românesc poate relansa exportul autohton

HotNews.ro
Radu Oprea, după o vizită la compania IRUM: Cred că tractorul românesc poate relansa exportul autohton

Ministrul pentru Mediul de Afaceri, Ștefan-Radu Oprea, a afirmat, sâmbătă, după ce a vizitat compania IRUM, că tractorul românesc Tagro ar putea să fie unul dintre produsele care să relanseze exportul autohton.

„Tagro – tractorul românesc ar putea fi noul Duster al utilajelor agricole. IRUM – o companie românească, a omologat noul tractor de concepție proprie. Familia Oltean a investit în centrul de cercetare dezvoltare pariind pe creativitatea inginerilor autohtoni. Unii s-au întors chiar din Italia. Și au reușit. I-am vizitat cu un scop precis. Să le propun atacarea piețelor tradiționale unde tractorul românesc este cunoscut și apreciat pentru robustețea lui. Lucrul acesta poate fi realizat inclusiv cu sprijinul consilierilor economici prezenți pe aceste piețe și prin intermediul programelor de promovarea a exportului sau a misiunilor economice. Cred că tractorul românesc poate fi unul dintre produsele care să relanseze exportul autohton. Mizând pe această reușită, Reghinul poate deveni un nou pol de dezvoltare. În jurul unei linii de asamblare, pe o rază se 100 km, de obicei, apar investițiile firmelor furnizoare de subansamble”, a scris Radu Oprea, sâmbătă, pe Facebook.

Ministrul pentru Mediul de Afaceri susține că și alte companii pot profita de succesul tractorului românesc, investiția în propriul brand fiind și o contribuție la crearea brandului de țară.

„Și alte companii pot profita de succesul tractorului românesc. În cazul familiei Gliga, cunoscuți producători ai viorilor cu același nume, recunoașterea internațională a venit demult. Atât pentru calitatea instrumentelor muzicale produse, exportate în proporție de 95%, cât și prin numărul impresionant al trofeelor câștigate de clubul de dans modern. Familia Gliga poate deveni sursă de inspirație pentru alți antreprenori români. Investiția în brandul propriu este și o contribuție la crearea brandului de țară”, a mai scris Oprea.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro