Raiffeisen Online pentru persoane fizice
- Redactia Hotnews
Raiffeisen Bank a lansat serviciul Raiffeisen Online pentru persoane fizice. Prin acest serviciu de internet banking Raiffeisen ofera clientilor sai accesul non-stop la conturile lor. Abonamentul lunar pentru serviciul Raiffeisen OnLine este de un euro.
Lucian Maricas, manager Raiffeisen Online a declarat pentru HotNews.ro ca banca a investit cateva sute de mii de euro in infrastructura, consultanta, logistica si marketing si ca in toamna acestui an se va realiza extinderea serviciului si catre persoanele juridice.
Lansat la sfarsitul lunii mai, serviciul este disponibil indiferent de zi sau ora, prin intermediul unui computer ce indeplineste conditiile tehnice si este conectat la internet.
Prin Raiffeisen Online clientii bancii pot sa efectueze tranzactii bancare sau sa obtina informatii complete despre conturile lor. Se pot face plati, transferuri, se pot constitui sau lichida depozite, se pot face plati predefinite, schimburi valutare sau se pot obtine informatii despre solduri, istoricul tranzactiilor, etc.
Toate operatiunile se realizeaza in timp real, iar soldurile conturilor sunt actualizate permanent.
Comisioanele practicate pentru Raiffeisen Online sunt cu pana la 50 la suta mai mici decat la ghiseele bancii. Serviciul este oferit pe baza unei tehnologii de varf utilizand un sistem de criptare SSL la 128 biti, garantand securitate optima pentru tranzactiile efectuate. Abonamentul lunar pentru serviciul Raiffeisen OnLine este de un euro.
Serviciul Raiffeisen Online poate fi obtinut de orice persoana fizica care detine cel putin un cont curent in lei si un card de debit activ la Raiffeisen Bank si care incheie un contract pentru activarea acestui serviciu la orice unitate a bancii.
Lucian Maricas, manager Raiffeisen Online a declarat pentru HotNews.ro ca banca a investit cateva sute de mii de euro in infrastructura, consultanta, logistica si marketing. Acesta a mai precizat ca in toamna acestui an se va realiza si extinderea serviciului si catre persoanele juridice.
„Vom dezvolta platforma de internet banking pentru a putea fi folosita ca si vehicul de vanzare unde vom tranzactiona si alte produse si servicii financiare gen plati internationale, plati in valuta, credite, inclusiv un modul special pentru tranzactii bursiere; in plus, clientii vor putea aplica on-line pentru diverse produse de creditare”, a declarat Lucian Maricas.
Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor care sunt abonati la Raiffeisen Online pentru asistenta doua numere de telefon disponibile 24 de ore, 7 zile pe saptamana din orice retea, din tara sau din strainatate – 021/306.55.55; 021/306.55.56 sau site-ul www.raiffeisenonline.ro.