Sari direct la conținut

Raportul televiziunii publice: Cupa Mondiala 2014 a atras o treime din totalul publicitatii la TVR, care risca acum sa ramana fara Euro 2016

HotNews.ro

TVR a atras, in 2014, venituri din publicitate, sponsorizari si proiecte speciale de 30,6 milioane de lei, din care aproape o treime au fost investitii in publicitate legate de Cupa Mondiala, potrivit raportului de activitate pe anul trecut. Raportul a fost dat publicitatii intr-o perioada in care TVR risca sa ramana fara posibilitatea de a difuza Euro 2016 si in care presedintele-director general Stelian Tanase si-a manifestat chiar disponibilitatea ca televiziunea publica sa renunte la publicitate „in schimbul unei majorari a taxei TV”.

Potrivit raportului de activitate publicat marti, TVR a inregistrat, in 2014, venituri din publicitate, sponsorizari si proiecte speciale de 30.684.173 lei, din care aproape o treime – 9 milioane de lei – au fost investitii de publicitate pentru Cupa Mondiala FIFA BRazilia 2014.

Evenimentul a propulsat publicitatea TVR la +36% fata de 2013, cand veniturile din publicitate ale TVR au fost de 22,55 milioane de lei. Dar luniile iunie si iulie – marcate de CM 2014 – au fost singurele cu o crestere semnificativa fata anul precedent (+262%, +326%). TVR a mai avut cresteri mici, de pana in 10%, doar in ianuarie, septembrie, octombrie si decembrie, a stagnat in noiembrie si mai si a scazut considerabil in februarie, martie (-39%), aprilie si august 214.

„Rațiunea, înapoi!” Un newsletter despre alegeri în care jurnalistul Gabriel Bejan explică ce se întâmplă în această perioadă politică.
Dincolo de breaking news, confuzie și dezinformare, în fiecare marți și vineri.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro