Sari direct la conținut

"Războiul" reclamelor: Starbucks vs 5 to Go. Ce sunt guerilla și hijack marketing și ce exemple mai putem folosi

HotNews.ro
"Războiul" reclamelor: Starbucks vs 5 to Go. Ce sunt guerilla și hijack marketing și ce exemple mai putem folosi

De vreo săptămână, Starbucks a instalat în centrul Bucureștiului o reclamă prin care își promovează oferta valabilă în fiecare luni – un caffe latte la 5 lei. Ieri, lanțul de cafenele 5 to Go, care folosește strategia „fixed price” (majoritatea produselor costă 5 lei), a profitat de moment și a instalat un banner mai mic (sub cel al Starbucks) inscripționat cu logo-ul afacerii și textul #nudoarluni. „Impact maxim cu buget minim, despre asta e vorba” – așa a descris Lucian Bădilă, cofondator 5 to Go, campania lor de marketing, pentru StartupCafe.ro.

Citește mai departe, vezi exemplele și comentează pe StartupCafe.ro….

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro