Sari direct la conținut

Reacția Euroins după ce a fost amendată cu 450.000 de lei: 50% din reclamații vin doar dintr-o zonă

HotNews.ro
Autoritatea de Supraveghere Financiara, Foto: Agerpres
Autoritatea de Supraveghere Financiara, Foto: Agerpres

City Insurance și Euroins vor fi amendate cu 500.000 de lei, respectiv 450.000 de lei pentru întârzieri la plata daunelor RCA, a decis Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF).

În cazul City Insurance s-a mai constatat că societatea nu a formulat în scris oferte de despăgubire justificată în termenul prevăzut de lege și nu a întocmit procese suplimentare de constatare în termenul prevăzut de legislația în vigoare.

În ceea ce privește societatea Euroins s-a constatat, de asemenea, că nu a formulat în scris notificări cu privire la motivele pentru care nu a aprobat în totalitate/parțial pretențiile de despăgubire în termenul prevăzut de lege și nu a comunicat valoarea maximă de despăgubire în termenul prevăzut de legislația în vigoare.

În replică, Eroins spune că în ultimul trimestru al anului 2020 a înregistrat o scădere cu 30% a reclamațiilor înregistrate comparativ cu începutul anului 2020, respectiv o scădere cu 50% a plângerilor de la persoane fizice.

Din rapoartele și analizele interne, Euroins susține că există o concentrație extrem de mare de reclamații care provin de la 10 serviceuri auto și 10 intermediari de reclamații. Pe parcursul anului trecut, grupurile menționate mai sus au depus aproximativ 50% din reclamații și, în multe cazuri, au depus mai mult de o reclamație pentru fiecare cerere de daună RCA.

”Euroins România își reiterează eforturile de a scurta procesul de aprobare și rambursare a daunelor, de eliminare a birocrației, de reducere a timpului de plată a daunelor. Cel mai bun exemplu prin care dovedim interesul real pentru confortul clienților și îmbunătățirea procedurilor interne este aplicația online de deschide de dosare de daună și de solicitare de despăgubiri – disponibilă la https://dauneonline.euroins.ro. În contextul epidemiei Covid-19, aplicația digitală 100% este o alternativă la deplasarea către centrele de daună ale companiei. În plus, în ultimele luni, Euroins România a dublat inclusiv capacitatea centrelor de relații cu clienții.”, se arată într-un comunicat al grupului.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro