Sari direct la conținut

Realitatea-Catavencu ofera consultanta de afaceri si dedica o divizie separata operatiunilor new media

HotNews.ro

Grupul Realitatea-Catavencu incepe sa ofere consultanta de afaceri si isi separa activitatile new media intr-o divizie complet separata, conform deciziilor luate luni de board-ul director al trustului. Astfel, divizia de Business Media, la care erau afiliate, pana acum, si activitatile de new media, devine Divizia Business Media&Consulting, sub conducerea lui Sorin Freciu, actualul redactor-sef de la The Money Channel, in timp ce Dragos Stanca, seful de pana acum al diviziei Business Media&Online, devine managing director la nou-infiintata divizie New Media.

Grupul informeaza, intr-un comunicat, ca divizia Business Media&Consulting va fi administrata de compania Money Consulting, unde presedinte este Sorin Freciu, iar directorul general executiv al diviziei Business Media va fi Dragos Nedelcu, acesta din urma fiind, pana acum, manager de proiecte speciale al grupului.

In cadrul acestei divizii, operatiunile TV (The Money Channel) si print (Business Standard, Money Express) vor fi conduse in continuare de Onut Dragomirescu, respectiv Andreea Rosca.

Pentru Dragos Stanca, este vorba de a treia schimbare de pozitie de la sosirea sa in trust, in urma cu doi ani. Mai intai, s-a ocupat de divizia de publishing, in plin proces de restructurare; apoi, cand intregul grup s-a restructurat operational in divizii concepute in functie de publicul consumator (business, lifestyle, quality), el a preluat divizia Business Media, in cadrul careia s-a ocupat si de zona de new media si a condus proiectul de investitii online F5.

UPDATE: Contactat de HotNews.ro, Sorin Freciu a oferit o cu totul alta descriere a deciziilor de azi. Potrivit acestuia, Money Consulting, unde „grupul Realitatea este actionar majoritar”, este o companie de consultanta care poate oferi si servicii de management de media, ceea ce va si face, in cazul diviziei de Business Media.

Activitatile de consultanta vor fi oferite de Money Consulting, nu de noua divizie, iar aceasta din urma va activa potrivit unei noi organigrame, in care nu vor mai exista redactori-sefi si care ar urma sa fie anuntata foarte curand, spune presedintele Money Consulting. Freciu precizeaza ca, astfel, nici el nu va mai fi redactor-sef la The Money Channel.

Potrivit lui Freciu, Media Consulting va oferi consultanta in special in interiorul grupului, dar si pentru terti, iar divizia Business Media „este vechea Business Media, dar fara partea de new media”, care devine divizie distincta datorita potentialului sau de crestere. Freciu afirma ca acest sistem de management este intalnit si la Thomson-Reuters sau Bloomberg.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro