Sari direct la conținut

Realitatea-Catavencu si AdEvolution vand impreuna publicitate online

HotNews.ro

Grupul Realitatea-Catavencu si AdEvolution vor vinde impreuna publicitate pe site-urile din portofoliile lor, printr-un „parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca”, se arata intr-un comunicat remis HotNews.ro. Dragos Stanca, director general la divizia de publishing si new media a grupului Realitatea-Catavencu, a explicat pentru HotNews.ro ca acest prin acest parteneriat fiecare parte va vinde publicitate pe propriile siteuri, dar si pe site-urile celeilalte, dar numai catre clientii agreati de aceasta.

Stanca a precizat ca acest parteneriat vizeaza exclusiv vanzarile si nu se pune problema unor schimburi la nivel editorial sau de alta natura intre site-urile din portofoliul Realitatea-Catavencu si cele din pachetul AdEvolution.

Potrivit sursei citate, „interesul nostru este sa castigam cat mai mult impreuna”. Realitatea-Catavencu a inceput sa discute despre un posibil astfel de parteneriat „cu mai multi playeri din piata, de cateva luni”, inainte sa opteze pentru AdEvolution, a spus Stanca. El a afirmat ca „formula inovatoare” anuntata astazi a fost preferata de grup celorlalte variante avute la dispozitie, anume de a vinde publicitate pe intreg pachetul de site-uri printr-o regie sau printr-un departament intern de vanzari online.

In prezent, Realitatea-Catavencu poarta discutii cu Boom pentru retragerea, in luna februarie, a site-urilor posturilor de televiziune ale grupului din portofoliul acestei regii.

Potrivit comunicatului emis miercuri, oferta comuna a AdEvolution si Realitatea-Catavencu „insumeaza o audienta care genereaza peste 200 de milioane de afisari lunar, realizata de cele 148 de site-uri din portofoliu, dintre care 28 de site-uri de business, 15 site-uri de news&media, 17 site-uri de women’s lifstyle, 21 de site-uri de divertisment precum si site-uri de sport, auto, muzica, home&deco, turism, sanatate, cultura, educatie, it si job-uri”.

AdEvolution a suferit o lovitura dura la sfarsitul anului trecut, cand GSP.ro, unul dintre cele mai vizitate site-uri din Romania, precum si toate site-urile conexe au parasit aceasta regie in favoarea Boom.

Citeste si pe blogul lui Comanescu: Parteneriat AdEvolution cu Realitatea-Catavencu

„Rațiunea, înapoi!” Un newsletter despre alegeri în care jurnalistul Gabriel Bejan explică ce se întâmplă în această perioadă politică.
Dincolo de breaking news, confuzie și dezinformare, în fiecare marți și vineri.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro