Sari direct la conținut

Reclama la Orangina – "prea sexy"

HotNews.ro

Un spot publicitar pentru Orangina, in care mai multe animale, purtand bikini minusculi, danseaza la bara, a atras numeroase plangeri din partea telespectatorilor.

Reclama de 60 de secunde prezinta o poveste de dragoste dintre un urs si o caprioara, aceasta incheindu-se cu explozia a numeroase sticle de Orangina aflate intre coapsele unor zebre, al caror continut ajunge pe pieptul altor animale.

Reclama, realizata de o agentie de publicitate din Franta, a atras criticile a numeroase organizatii pentru protejarea drepturilor copiilor, arata The Telegraph. Claude Knights, director al Kidscape – organizatie impotriva abuzarii sexuale a copiilor – , spune: „Orangina este o bautura adresata in special tinerilor si copiilor, dar aceasta noua reclama plaseaza produsul intr-un context provocator, care musteste de sexualitate”.

„Plasarea aproape sinistra a acelor animale intr-un context erotic duce la nasterea unor mesaje foarte amestecate si ambigue”, adauga Knights. Aceasta spune ca se teme ca acesta sa nu fie inca un exemplu de reclama in care se folosesc imagini sexuale pentru a vinde anumite produse pentru copii.

Advertising Standards Agency (ASA) a primit 147 de plangeri dupa ce reclama a fost difuzata, prima oara, la 1 august. Reprezentantul Agentiei sustine ca inca nu s-a decis daca reclama va fi investigata.

Reclama a fost realizata dupa conceptul de „pulpeuse”, care in franceza inseamna atat „plin de pulpa”, cat si „voluptos” sau „sexy”.

Orangina – „Naturellement Pulpeuse”

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro