Redwine – un nou jucator pe piata de branding
Redwine, o agentie independenta de branding, si-a anuntat oficial lansarea printr-un comunicat remis, luni, HotNews.ro. Agentia este profilata pe servicii de strategie, design si management de brand atat pentru proiecte de identitate de produse, cat si pentru companii.
Agentia de branding Redwine a fost infiintata in 2007 si, conform declaratiilor Managing Partener-ului Iulian Dumitru, compania va urmari „profiluri” de consumator puternice si autentice, incercand sa descopere si teritorii de pozitionare noi pe piata.
Activitatea companiei se va axa, cu precadere, pe audit de brand, naming si identitate verbala, management si comunicare de brand. Agentia are sediul in Bucuresti, dar isi ofera serviciile companiilor din toata tara si din strainatate.
„Credem ca putem ajuta brandurile clientilor nostrii sa exploreze noi directii creative si executii neconventionale, adaugand valoare si trecand peste idei preconcepute despre ce ar trebui sau nu sa sa se faca. Numai in acest fel putem evita cliseele din fiecare categorie si sparge scutul de indiferenta al consumatorului”, spune si Dragos Marinescu, Creative Partner al companiei.