Sari direct la conținut

Regia ARBOinteractive lanseza AdKing, serviciu de creatie online pentru agentiile de media

HotNews.ro

Regia de publicitate online ARBOinteractive va avea, incepand de lunea viitoare, propriul departament de creatie, denumit AdKing, menit sa raspunda cererii in crestere de proiecte speciale, de la brandingul creativ al unor website-uri sau sectiuni de website-uri la bannere interactive si widgeturi. Modelul a fost preluat de la ARBOInteractive Polonia, unde a fost aplicat cu succes, a spus pentru HotNews.ro Octavian Matei, coordonatorul AdKing.

Potrivit acestuia, departamentul este format din trei oameni – coordonatorul de proiect, copywriterul Laurentiu Popa si designerul Constantin Angheloiu. Lansarea oficiala a AdKing va avea loc la sfarsitul acestei saptamani, urmand ca departamentul sa isi inceapa activitatea luni, 8 septembrie.

„Debutul ideii a fost in urma cu mai multe luni, in mai, la un workshop al ARBOinteractive Europe, desfasurat la Varsovia. Acolo a fost prezentat un proiect in acest sens al ARBOinteractive Polonia, care ne-a trezit atentia, fiind unul de mare succes”, afirma Octavian Matei. Nu doar ARBOinteractive preia aceasta initiativa de a infiinta, ca regie online, propriul departament de creatie – ideea urmeaza sa fie aplicata si in Cehia, Turcia si alte tari unde ARBO este prezenta, spune Matei.

El precizeaza ca nu se pune problema ca AdKing sa concureze cu cineva, fiind doar un serviciu suplimentar oferit agentiilor cu care lucreaza ARBOinteractive si care vine in ajutorul siteurilor pe care aceasta regie le reprezinta.

Octavian Matei nu a putut preciza o valoare a investitiei initiale in noul departament, spunand doar ca, pe langa formarea echipei de trei oameni, s-a investit in soft traininguri, pe parcursul ultimelor luni. El a precizat ca „anul acesta nu avem un target bine definit, vrem doar sa fim cunoscuti drept un serviciu de calitate”, previziuni financiare urmand sa fie facute abia la inceputul anului viitor.

Intr-un post pe aceasta tema, Cristian Manafu noteaza, pe blogul sau, ca o miscare similara a facut recent, la o scara mult mai mare, si WPP Digital, divizia de investitii digitale a celui mai mare grup global de comunicare, WPP. Aceasta divizie care la sfarsitul lunii trecute a anuntat Deliver, o unitate globala de productie globala care sa distribuie creatie in randul agentiilor interactive ale grupului, pentru a garanta clientilor „ca vor primi cele mai bune solutii la cel mai bun pret”.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro