Registrul Comertului aloca fonduri bugetare in valoare estimata de 5,4 milioane lei pentru a cumpara echipamente IT care sa asigure continuitatea activitatii in caz de urgenta
Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) a lansat o licitatie deschisa pentru achizitia de echipamente, licente si servicii pentru asigurarea continuitatii activitatii ONRC în caz de urgenta si pentru cresterea capacitatii de calcul a infrastructurii IT a ONRC, contract a carui valoare estimata fara TVA este de 5,4 milioane lei (fonduri bugetare), potrivit unui anunt postat sambata in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
- „Obiectivul principal il constitutie achizitionarea de echipamente hardware, licente software si servicii pentru implementarea unui centru de urgenta care sa poate prelua pentru scurt timp, pana la remedierea problemelor aparute in centrul de date al ONRC, serviciile pentru utilizatorii interni si externi care sunt furnizate in mod normal din centrul de date al ONRC. Un obiectiv secundar il constitutie achizita de echipamente, licente software si servicii pentru marirea capacitatii de procesare a nivelului de baze de date a Sistemului Informatic Integrat al ONRC aferent proiectului ‘Servicii on-line (de e-guvernare) oferite pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat’. Aceasta crestere a capacitatii de procesare se va face prin instalarea unui cluster suplimentar de baze de date”, se mentioneaza in documentatia acestei licitatii (vezi documentul atasat).
In privinta conditiilor de participare la aceasta licitatie, ofertantii interesati trebuie sa dovedeasca experienta similara pentru astfel de contracte. Mai exact, „pentru a putea fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte maxim doua documente/contracte/procese-verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, în copie certificata prin semnatura reprezentantului legal, cu mentiunea “conform cu originalul” si stampila ofertantului, prin care sa confirme furnizarea si prestarea, în ultimii 3 ani, de produse si servicii similare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare sa fie de minim 5.400.000 lei fara TVA”.
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 17 septembrie 2012. Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 18 septembrie, in aceeasi zi urmand sa aiba loc si deschiderea ofertelor.