Sari direct la conținut

Reorientarea targului IT&C CERF exclusiv spre oamenii de business a diminuat de 15 ori numarul vizitatorilor

HotNews.ro

Targul de IT&C CERF, desfasurat la Bucuresti trei zile, saptamana trecuta, a fost vizitat de 4.000 de persoane, valoare de aproape 15 ori mai mica fata de anul trecut, cand evenimentul era destinat si publicului larg, nu doar companiilor, a anuntat firma organizatoare, Expotek. CERF-ul si-a pierdut din stralucire, iar standurile pompoase au disparut, din cauza caderii segmentului de retail, spun organizatorii, care insa se arata multumiti de editia 2009.

“Peste 20% dintre companiile participante la editia din acest an a CERF au participat in premiera, iar companiile din Taiwan au avut cea mai puternica prezenta dintre toate evenimentele de profil din Europa de Sud-Est. Mai mult, companii precum Microsoft, Dell, IBM, Kaspersky Lab si G Data Software au participat in premiera la CERF sau dupa o absenta de 10 ani. Aceste elemente si multe altele arata ca evenimentul a fost unul de succes”, spune Dan Voicu, directorul general al firmei organizatoare.

In perioada 3-5 iunie, CERF 2009 a fost vizitat de 4.000 de persoane, majoritatea facand parte din segmentul de business. Cel mai mare flux de vizitatori a fost in a doua zi a evenimentului, si anume 2.000 de persoane. Expotek se astepta la undeva intre 3.000 si 5.000 de vizitatori la inceputul CERF, tinta fiind atinsa. Biletul de intrare a fost 30 de lei. Anul trecut targul fusese vizitat de 55.000 de persoane.

„Vizitatorii din acest an se incadreaza in doua categorii: segmentul de management interesat de valoarea adaugata pe care o poate aduce tehnologia afacerii lor si tinerii pasionati de tehnologie care sunt interesati de tot ce este nou in domeniu”, mai spune firma organizatoare.

Printre cele mai interesante gadget-uri prezente s-au numarat masa interactiva Surface a Microsoft, primul netbook de business al Dell si noile laptop-uri ultraportabile eXpertBook de la Maguay.

In orice caz, CERF-ul de anul acesta a fost cu totul schimbat. Standurile pompoase pline de lumina si culoare au lipsit, la fel si muzica si hostesele sumar imbracate.

Dar chiar si daca nu venea criza, CERF-ul avea nevoie de o schimbare de concept, pentru ca si clientul se informeaza altfel, iar targul devenea depasit.

„Nu mai este balciul din anii anteriori. Era cumva un targ de produs. Ei bine, au aparut atatea comentarii pe internet despre produse, atatea magazine in care produsele se gasesc, incat CERF nu-si mai avea rostul in formatul acela de anul trecut”, declara la inceputul CERF-ului Dan Voicu, pentru Hotnews.ro.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro