Sari direct la conținut

Romtelecom, plus 20% pentru publicitate online

Business Standard

Companiile din domeniul telecomunicatiilor, Cosmote si Romtelecom au alocat pentru promovarea online in 2007 cu 20% mai mult fata de anul trecut.

Alfred Borcan, director comunicare marketing Romtelecom a declarat ca bugetul alocat pentru promovarea online a crescut cu 7% in 2006 fata de 2005 si cu 20% in 2007 fata de 2006.

“Este firesc sa ne indreptam atentia tot mai mult spre mediul online ca mijloc de comunicare a mesajelor companiei, pentru ca acolo gasim audienta care ne intereseaza pentru noile servicii ale Romtelecom, asa cum e internetul de banda larga”, precizeaza Alfred Borcan.

Potrivit unui studiu al companiei ARBOmedia privind publicitatea online, Romtelecom, Vodafone, Orange, Cosmote, UPC sunt principalele companii din telecom care sustin piata de publicitate online. Acelasi studiu indica o crestere a acestei piete cu peste 50% fata de 2006, cand valoarea publicitatii online a fost de 5,5 milioane de euro.

Reprezentantii Cosmote anunta ca bugetul investit de ei in promovarea online a crescut in 2007 cu circa 20% fata de anul trecut, determinat de nevoile de comunicare ale companiei si tendinta pietei de profil, care este foarte competitiva.

“Canalele traditionale de comunicare sunt deja aglomerate, iar noi incercam sa identificam noi modalitati de transmitere a mesajelor catre publicurile tinta, in randul carora tinerii joaca un rol foarte important”, spune Irina Popescu, media relations coordinator Cosmote.

integral in Bussines Standard

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro