Romtelecom si Cosmote marcheaza trecerea la noul brand Telekom Romania prin evenimente ce vor avea loc simultan in Bucuresti, Iasi, Cluj-Napoca si Berlin
Romtelecom si Cosmote vor marca trecerea la noul brand sub care vor opera pe piata locala, Telekom Romania, printr-o serie de evenimente dedicate, ce vor avea loc in Bucuresti (Piata George Enescu), Iasi (Esplanada Palatul Culturii) si Cluj-Napoca (Piata Unirii), in data de 13 septembrie, au anuntat marti cei doi operatori de comunicatii, controlati indirect de grupul german Deutsche Telekom. Toate evenimentele din orase vor fi conectate, printr-o transmisiune in direct de la evenimentul de lansare ce are loc si in Berlin.
Show-ul interactiv va fi prezentat de Smiley si Pavel Bartos si consumatorilor li s-a pus la dispozitie o aplicatie – HAI! (atat in Play Store cat si in App Store) prin care vor putea „sa voteze urmatoarele piese ce vor fi interpretate pe scena, sa fie parte din cel mai mare ‘share-fie’, sa participe la primul karaoke interactiv intre orase si sa fredoneze melodii consacrate alaturi de cantareti apreciati si trupe renumite, cum ar fi Inna (Bucuresti), Horia Brenciu (Cluj-Napoca) si 3SudEst (Iasi)”, se arata intr-un comunicat de presa transmis marti de cei doi operatori.
Romanii sunt asteptati la aceste evenimente sambata, 13 septembrie, incepand cu ora 18:00, intrarea fiind libera. Mai multe informatii pefanmagenta.ro.
Incepand cu jumatatea lunii septembrie, Romtelecom si Cosmote Romania vor comunica sub acelasi brand: Telekom Romania, in timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications SA (in loc de Romtelecom SA), respectiv Telekom Romania Mobile Communications SA (in loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications SA), conform unui anunt facut in 14 august de cei doi operatori si citat de Mediafax.
Operatorii romani sunt controlati de grupul elen OTE, care la randul sau este controlat de grupul german Deutsche Telekom, care detine 40% din actiuni. Pentru a pune in practica schimbarile implicate de noul brand comun, peste 2.000 de persoane lucreaza la peste 100 de proiecte de marketing, vanzari, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar.
In comunicat se arata ca 43 de magazine corporate vor fi renovate in intregime in acest an, in linie cu identitatea si grafica noului brand. „Dintre acestea, sapte concept stores vor oferi clientilor o experienta interactiva, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom”.
Cei doi operatori vor avea un singur call centre, un singur website si o singura prezenta in social media pentru toti utilizatorii de servicii fixe sau mobile.
Romtelecom este unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicatii. Actionari sunt grupul elen OTE – 54,01% si Ministerul pentru Societatea Informationala – 44,99%. Anul trecut, compania a raportat venituri totale de 609,5 milioane de euro, in scadere cu 1,6% fata de 2012, scrie Mediafax. Profitul operational inainte de dobanzi, taxe, deprecieri si amortizari (EBITDA) a fost de 147,7 milioane de euro la nivelul intregului an, in scadere cu 11,1% comparativ cu 2012.
Cosmote Romania este al treilea jucator de pe piata de telefonie mobila, dupa Orange Romania si Vodafone Romania, potrivit agentiei de presa. In 2013, veniturile au scazut cu 0,9%, la 458,5 milioane de euro. Profitul operational pro forma inainte de dobanzi, taxe, deprecieri si amortizari (EBITDA) a fost 119 milioane de euro, cu aproape 1% mai redus fata de 2012. Operatorul mobil are ca actionari pe Cosmote Group, parte a OTE Group – 70% si Romtelecom – 30%.