Sari direct la conținut

Romtelecom si Cosmote Romania isi pregatesc rebranding-ul sub identitatea "Telekom". Noile denumiri comerciale nu sunt dezvaluite inca

HotNews.ro

Romtelecom si Cosmote Romania se pregatesc sa-si lanseze serviciile ca parte a „familiei Deutsche Telekom” si vor folosi, in acest sens, identitatea „Telekom”, au anuntat ele, vineri, intr-un comunicat de presa, ce nu dezvaluie, insa, denumirile exacte pe care le vor avea. Acestea vor fi comunicate dupa finalizarea tuturor procedurilor legale, arata comunicatul, care precizeaza in schimb ca numele si identitatile comerciale ale companiilor Germanos Telecom Romania, Sunlight Romania Filiala Bucuresti, NextGen si Telemobil nu vor fi schimbate.

Comunicatul precizeaza ca, in procesul de rebranding:

  • Continuitatea serviciilor nu va fi afectata in niciun fel. Serviciile si produsele existente, fie mobile sau fixe, atat pentru clientii rezidentiali, cat si de business, vor ramane neschimbate.
  • Cand „noul brand „T” va fi lansat”, clientii Romtelecom si COSMOTE Romania vor beneficia de noi oferte si promotii.
  • „Rebrandingul este un proces multilateral, indreptandu-se catre schimbarea completa a identitatii de marca intr-un nou brand global. Aceasta implica aspecte precum un nou design al magazinelor, lansarea de noi produse si servicii inovatoare, campanii de comunicare, prezenta online comuna si multe altele”.

In urma unei decizii a AGA a OTE din 30 aprilie, Romtelecom si Cosmote Romania, controlate de OTE Group, unde Deutsche Telekom detine o cota de 40%, au lansat procesul de adoptare a brandului Telekom, proces pe care intentioneaza sa-l finalizeze in toamna.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro