Saffron, una dintre companiile pierzatoare in licitatia pentru brandul turistic al Romaniei, va realiza brandingul Londrei
Primarul Londrei, Boris Johnson, a angajat compania Saffron pentru a crea brandul capitalei englezesti, potrivit Marketingmagazine.co.uk. Anul trecut, Saffron, in asociere cu alte doua companii, a pierdut licitatia pentru realizarea brandului turistic al Romaniei.
Autoritatile din Londra au decis ca Saffron sa fie responsabila de realizarea unei identitati unice de brand pentru capitala Marii Britanii. Potrivit Marketingmagazine, Saffron a castigat contractul in valoare de 600.000 de lire sterline in dauna agentiilor concurente Studio Conran si Dragon Rouge. Proiectul va fi coordonat de Daniel Ritterband, directorul de marketing pentru primaria Londrei.
„Trebuie sa avem o multitudine de bannere promotionale, care sa surprinda vivacitatea acestui oras minunat. Avem nevoie sa le spunem audientelor internationale ca Londra este un loc minunat unde poti sa vizitezi, sa studiezi sau sa muncesti„, a declarat Primarul Londrei, Boris Johnson.
Anul trecut, compania Saffron, impreuna cu Brandient Consult SRL si Acacia Avenue Limited, au participat la licitatia pentru realizarea brandului turistic al tarii noastre. Ministerul Turismului a decis ca brandul turistic al Romaniei va fi realizat de asocierea THR – Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres SA.
Pe locul doi in ceea ce priveste criteriul pret s-au aflat asocierea TBWA Bucuresti SRL – SC GFK Romania SRL cu 993.740 euro, urmata de asocierea Saffron Brand Consultants SA – Brandient Consult SRL – Acacia Avenue Limited cu 1.615.299 euro.
Pentru brandul turistic al Romaniei au concurat treisprezece companii sau grupuri de companii, din care trei s-au calificat in ultima etapa a selectiei.