Scandalul PETA/Veggie Love: sexul vinde, chiar si pe gratis
‘Veggie Love’: PETA’s Banned Super Bowl Ad
„Veggie Love”: PETA’s Banned Super Bowl Ad
Scandalul a inceput acum cateva zile. Despre ce e vorba: PETA, asociatia pentru protectia animalelor, a propus reclama de mai sus pentru Super Bowl, locul unde difuzarea unui spot de 30 de secunde costa 3-4 milioane de dolari, fiindca audienta a ajuns la 70 de milioane de telespectatori. NBC a refuzat-o, din cauza continutului erotic, dar bineinteles ca spotul a devenit subiect de dezbatere inclusiv pe CNN si la Jay Leno, acolo unde a putut fi vazuta si in Romania.
Asadar, PETA a fortat nota, dar povestea s-a propagat la greu, fara costuri media pe Super Bowl. Google da peste 65 de mii de rezultate, iar pe YouTube, Veggie Love are acum mai bine de 440 de mii de views.
Povestea este una interesanta fiindca are o componenta de “viral offline”. Scandalul a fost amorsat in afara internetului, chiar daca traficul e generat pe net. Dincolo de cifrele “la prima vedere” de mai sus, e de vazut daca news-ul “Inca o reclama PETA interzisa” se propaga la fel de puternic ca expunerea care n-a mai avut loc la Super Bowl. Povestea a intrat in circulatie doar pe 25-26 ianuarie.
Citeste si comenteaza pe blogul lui Iulian Comanescu.