Sari direct la conținut

Schimbari majore anuntate in Compania de Autostrazi: Departament propriu de proiectare, un audit al personalului, Directie de Control Intern si o noua Organigrama pentru CNADNR / Homor: "Numarul de directori se va diminua"

HotNews.ro
Constructia de autostrazi in Romania, Foto: CNADNR
Constructia de autostrazi in Romania, Foto: CNADNR

​​Compania de Drumuri si Autostrazi va avea, in curand, o noua organigrama, numarul directorilor urmand a fi redus, a anuntat luni, directorul CNADNR, Catalin Homor. La pachet, seful de la Drumuri a anuntat ca vrea sa demareze un Audit de personal la nivelul CNADNR pentru a vedea de cati oameni si de ce profesii este nevoie mai exact in Companie, astfel incat sa se evite angajarile si posturile inutile. In plus, seful CNADNR a precizat ca va fi implementat un departament de control intern care sa monitorizeze activitatile unde riscul de frauda este crescut. Alte proiecte vizeaza un Departament propriu de proiectare si dezvoltarea capacitatii CNADNR de interventie in regim propriu pe santiere, ca un mesaj trimis „constructorilor neseriosi”.

Catalin Homor, directorul general al CNADNR, a declarat luni, in cadrul unei conferinte de presa, ca misiunea sa in cadrul Companiei este de a lua masuri de reformare si a anuntat ce schimbari au avut loc deja in cadrul institutiei,d ar si ce modificari substantiale vor urma, mai ales in ceea ce priveste personalul si codnucerea Companiei.

Homor a precizat ca a dobandit o serie de probleme istorice, create in timp de catre conducerile trecute, iar masurile pe care le doreste implementate in prezent menite sa „opreasca din robinetii prin care se scurg resursele companiei” deranjeaza unii dintre actualii angajati sau directori.

Catalin Homor, noul sef al CNADNR

Catalin Homor, noul sef al CNADNR

Foto: AGERPRES

Directorul Companiei de Drumuri precizeaza ca una dintre masurile ce urmeaza a fi implementate a fost realizarea unui Departament de Proiectare la nivelul CNADNR, „ca o parghie de a jongla cu evolutia si implementarea proiectului”, precum si intentia CNADNR de a realiza diverse lucrari in regim propriu, cu propriile resurse, precum refacerea sectorului demolat din autostrada A1 Orastie – Sibiu Lot 3. „Asta e ca un semnal dat constructorilor care sunt neseriosi. In orice moment putem lua decizia ca lucrarile sa fie finalizate in regie proprie si contractele sa fie reziliate”, a spus Homor.

„La nivelul companiei, in noua organigrama ce va fi implementata intr-un timp foarte scurt, vom avea un Departament de Control Intern, ce va controla tot ce inseamna activitati in cadrul Companiei, unde probabilitatea si riscul de a se consuma frauda este crescut”, a spus Homor.

„In momentul de fata putem spune ca posturile de conducere sunt supradimensionate. Avem in vedere o serie de masuri de diminuare a acestor posturi. Organigrama va fi publicata intr-o perioada destul de scurta”, a mai precizat directorul CNADNR.

„Trecutul nu imi place, este un trecut de care nu ne putem mandri”, a recunoscut Homor. „Intentionez sa efectuam un Audit de perosnal la nivelul Companiei din care sa rezulte foarte clar cate cate profesii de fiecare tip in parte avem nevoie si fiecare cat va fi incarcat. Este o chestiune de durata, un audit de asemenea anverguri ar putea dura si un an. Vreau sa las in spate un Raport de Audit din care sa rezulte ce trebuie facut in Companie astfel incat sa se insanatoseasca”, a mai spus Catalin Homor.

Tot pe tema schimbarilor, Catalin Homor a precizat ca pana la jumatatea verii CNADNR va lansa un nou site de pe care vor putea fi achizitionate atata rovignetele, cat si peajul de trecere a podului de la Cernavoda.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro