Sari direct la conținut

Schimbarile inceputului de toamna in presa scrisa

HotNews.ro

Toamna aduce noi promotii, concursuri, relansari si schimbarea preturilor de coperta in presa scrisa romaneasca, sumarizeaza Dan Tudoroiu pe blogul sau.

Dintre schimbarile notate pe blogul media_details:

  • In zona tabloidelor, Click si Cancan au lansat promotiile Clickmania (circa 240.000 euro), respectiv Cancaniada (aproape 60.000 de euro).
  • Gazeta sporturilor desfasoara pana in ultima parte a acestei luni promotia Sport’n Cash, in timp ce Pro Sport desfasoara, pana la sfarsitul lui noiembrie, promotia Valiza cu bani
  • Cancan si-a marit pretul de coperta de la 0,6 la 0,7 lei, Libertatea la fel; GSP a marit de mai mult timp pretul la 1,4; Romania libera – de la 1 leu la 1,4; Cotidianul nu si-a reluat colectia de literatura si a micsorat pretul de la 2 la 1,5 lei; Business Standard, care si-a schimbat grafica, a ridicat pretul de coperta de la 1,9 lei la nivelul Ziarului Financiar, 2,5 lei; „la capitolul curiozitati cel mai scump cotidian [2.9 ron], Bursa, a decis sa adopte un pret de “criza” >> 2 ron”.
  • Financiarul a trecut de la formatul compact la cel broadsheet, iar Jurnalul va oferi vinerea o serie de carti Jamie Oliver.

Citeste mai mult pe media_details

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro