Scurta analiza de dupa lansare: Gsp.ro si Evz.ro
Doua dintre cele mai importante si vizitate siteuri din .ro, Gsp.ro si Evz.ro si-au schimbat recent siteurile. Orlando analizeaza pe blogul sau cum au evoluat ca trafic cele doua siteuri amintite.
– Evz a pierdut intre 10 si 20,000 unici pe zi, iar in toata perioada de dupa lansare nu a mai reusit sa depaseasca 80,000 unici/zi, o cifra pe care o atingea fara probleme inainte de relansare;
– mai grav este faptul ca Evz.ro a pierdut peste 300,000 de afisari in fiecare zi, de la ~ 850,000/zi scazand la ~ 500,000 afisari/zi;
– si la vizite Evz pierde tot cam 20,000, de la 130,000/zi scazand la 105,000/zi
– Gsp.ro scade cam cu 5-10,000 unici/zi, iar in perioada de dupa relansare nu a reusit sa mai treaca de 120,000 unici/zi cat atingea inainte;
– afisarile raman constante, in jur de 600,000/zi ceea ce inseamna ca noua varianta, la mai putini unici, genereaza acelasi numar de afisari, in unele zile chiar mai mult decat media perioadei anterioare;
– pierderea mai mare pt gsp.ro e la nivelul vizitelor, de la ~ 235,000/zi s-a scazut la ~ 210,000/zi
– relansarea GSP.ro a afectat siteurile de suporteri din flota USM (stelisti.ro, dinamovisti.ro, rapidisti.ro etc) care au pierdut trafic in proportie ~ 50% (scaderi de la 237,000 unici/week la 104,000 in cazul stelisti sau de la 131,000 la 67,000 in cazul dinamovisti.ro).
observatiile sunt facute pe cifrele din Trafic.ro