Sari direct la conținut

Seful grupului chinez care detine Volvo critica dur companiile auto din China: Se complac si nu le pasa de competitivitate

HotNews.ro
Li Shufu, seful Geely, Foto: Geely
Li Shufu, seful Geely, Foto: Geely

​Nici macar o marca auto chineza nu a devenit respectata pe plan mondial, iar asta se intampla din cauza companiilor auto chinezesti care nu trebuie sa se zbata si sa inoveze, fiindca au mereu un partener strain care genereaza vanzari bune, e de parare seful Geely, companie care din 2010 detine Volvo. Si Geely este printre marcile chineze care voiau sa ajunga la vanzari foarte mari, insa nu au reusit. Anul trecut, profitul companiei a scazut cu 46%, iar productia a fost de doar 400.000 unitati. Conform legii chineze, orice producator auto strain trebuie sa se asocieze cu un partener local, companiile straine neavand cum sa intre singure in piata.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro

Ajută-ne să facem HotNews mai bun
Vrem să aflăm ce subiecte sunt importante pentru tine și cum putem îmbunătăți HotNews. Am pregătit un chestionar a cărui completare durează 5 minute şi care e anonim, dacă nu vrei să ne laşi adresa de mail. Nu e obligatoriu să răspunzi la fiecare întrebare, deși ne-am bucura. Orice contribuție ne ajută să luăm decizii mai bune.
Formular Feedback
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro