Sari direct la conținut

„Sejur“ in aeroport

Monitorul de Cluj

Decolare dupa… 15 ore

Foto Diana SANDOR

Blocate pe Aeroportul International Cluj, 133 de persoane au plecat in Tunisia cu o intirziere de 15 ore

Patania celor 133 de turisti romani veniti luni noaptea la aeroport nu este una singulara. Aceeasi companie aeriana, Kartago Airlines, a inregistrat mai multe astfel de incidente in acest an. Motivul intirzierii de peste 15 ore a cursei aeriene care trebuia sa-i transporte pe turisti la Monastir a fost, in prima faza, o furtuna care s-a abatut asupra aeroportului din Tunisia.

Din aceasta cauza, cursa care trebuia sa decoleze marti la 2.45 dimineata a avut o prima intirziere de 2 ore. A doua intirziere a fost inregistrata, insa, la aterizarea pe Aeroportul International din Cluj, aterizare care pina la urma n-a mai avut loc, din cauza unei cete dense care punea in dificultate operatiunea.

Avionul a fost deviat catre Aerogara din capitala Ungariei, unde a stationat pina in jurul prinzului. Abia in jurul orei 18 romanii care au platit fiecare cite 400 de euro pentru un sejur de 7 nopti au putut sa se vada in aer, dupa o asteptare de mai bine de 15 ore.

Pasagerii nimanui

Intre timp, fiecare persoana abandonata in aeroport a petrecut orele cum a stiut mai bine. Mesele barului au fost asaltate de oameni cu chipuri obosite, iar cafelele s-au vindut mai ceva ca piinea calda. Printre cei 133 de nefericiti care au avut de indurat calvarul unei asteptari de 15 ore se aflau si mai multi prichindei, dintre care cel mai mic avea doar 5 luni.

Cu nervii intinsi la maxim, oamenii au inceput sa semneze hirtii pentru a da in judecata compania aeriana Kartago Airlines si operatorul de curse Kartago Tour, mai ales ca pierdusera deja aproape 2 zile de cazare. Monica Pop, reprezentanta a Kartago, a sustinut ca intirzierile au avut loc din motive meteorologice, iar turistii vor fi recompensati pentru clipele irosite din cauza asteptarii.

Bijbiiala OJPC Cluj

Anuntati inca de dimineata despre situatia cu care se confrunta turistii din Aeroportul International Cluj-Napoca, reprezentantii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Cluj s-au prezentat la fata locului abia dupa 12 ore de la aparitia problemei.

Au venit, au ascultat si au plecat mai apoi cu o petitie semnata de toate cele 133 persoane, petitie pe care au promis sa o analizeze si sa demareze procesele care se impun. In cazul de fata, e vorba despre o posibila amenda.

Potrivit inspectorului sef de la OJPC Cluj, Lenuta Suteu, in cursul zilei de astazi va fi organizat un control al firmei care a lasat ieri peste 100 de oameni cu ochii in soare.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro