Sari direct la conținut

Serban Alexandrescu: Advertiserii nu se prind ca devine oarecum inutil sa comunici daca o faci prost

Smile Media
Serban Alexandrescu, director de creatie Headvertising, Foto: Hotnews
Serban Alexandrescu, director de creatie Headvertising, Foto: Hotnews

Cum s-a schimbat urechea care recepteaza mesajul publicitar sub impactul crizei? Cum s-au adaptat cei care recepteaza reclamele o data cu trecerea la un consum ne-liniar de media (TV sau print versus digital)? Emitatorul de mesaje (agentiile) tine cont de aceste schimbari? Mesajele publicitare s-au adaptat noilor obisnuinte de consum sau trec din ce in ce mai mult neobservate? A raspuns la intrebarile cititorilor Serban Alexandrescu, director de creatie Headvertising.

Nota redactiei:

  • Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro