Serviciile online ale Microsoft au fost inaccesibile pentru mai bine de doua ore
Milioane de utilizatori ai serviciilor online ale Microsoft nu au putut sa le foloseasca in aceasta noapte din cauza unei caderi de peste doua ore care a afectat servicii precum Hotmail, Skydrive si Office365, scrie BBC. Compania spune ca problemele s-au rezolvat, insa apar din nou intrebari legate de fiabilitatea serviciilor tip cloud – computing pe care bat moneda atatea companii.
Serviciile online au fost inaccesibile intre orele 3:00 GMT si 5:30 GMT, iar cauza tine de probleme la configuratiile DNS-urilor. Microsoft spune ca lucrurile s-au rezolvat si marea majoritate a clientilor au acces fara probleme.
Mai neplacut este faptul ca si clientii Office 365 au fost afectati, acesta fiind unul dintre serviciile pe care Microsoft conteaza foarte mult, fiind un rival pentru suita online a Google. Serviciul a mai avut ceva probleme de conectivitate in august, la doua luni de la lansare.
Si utilizatorii Google au avut recent probleme de acces la serviciile companiei, iar aceste intamplari ridica intrebari despre fiabilitatea serviciilor de cloud-computing promovate masiv in detrimentul aplicatiilor instalate pe calculatoarele locale.