SIAB 2007 – De la targul de masini, la salonul cu pretentii
Poate cea mai mare realizare a editiei din acest an este revenirea marcilor care in editiile precedente au lipsit de la SIAB (cele importate de Grupul TiriacAuto), precum si reprezentarea directa a tot mai multor marci, de catre producatori, prin reprezentantele lor la nivel national, in Romania.
Astfel, SIAB a castigat mult in greutate, reflectand atentia in crestere pe care producatorii o arata pietei din Romania, care, iata, devine una foarte importanta, prin marime, in Europa de Est.
Un alt aspect pozitiv il constituie amenajarea standurilor, care in majoritatea cazurilor au aratat foarte bine, aducand foarte mult cu cele de la marile saloane internationale.
Construirea unui stand “ca la carte” presupune o activitate laborioasa si, deopotriva, costisitoare, insa cei care au decis sa o faca au castigat mult la capitolul imagine.
Ziua de presa a avut coerenta si consistenta, cu un program bine stabilit si cu numeroase evenimente organizate pentru media. Salutara este si amenajarea unui centru de presa, cu facilitatile strict necesare.
Noutatile prezentate la SIAB, multe aduse aici direct de la IAA Frankfurt, care este o referinta in materie, la nivel mondial, au dat un plus de atractivitate salonului dambovitean.
Prezentarea ofertelor comerciale intr-un stil mult mai elevat decat in alti ani si lipsa etichetelor cu “vandut” din parbrize au contribuit si ele la eleganta evenimentului.
Nu in ultimul rand, trebuie remarcat efortul celor din domeniile conexe (piese, accesorii, lubrifianti, finantari s.a.), de a se prezenta la acest eveniment cu standuri bine realizate, semn ca si aceste domenii incep sa aiba de castigat de pe urma cresterii pietei auto din Romania.