SPM Indoor Division introduce pe piata un nou suport pentru publicitatea indoor
Agentia de indoor advertising SPM Indoor Division va lansa joi un nou produs, Digital Frame, ce inglobeaza tehnologia LCD, se arata intr-un comunicat al companiei. Practic, agentia va plasa in zonele cu trafic intens monitoare de mari dimensiuni pe care vor fi rulate spoturile clientilor.
Potrivit reprezentantilor SPM Indoor Division, noul produs are multiple avantaje comparativ cu suporturile clasice existente pana in acest moment: rezolutie adaptata mediului indoor, amplasarea in zonele cu trafic intens – intrari, vecinatatea scarilor rulante, food-court – costuri de productie si decorare inexistente.
Caracteristicile sale sunt: rezolutie de 1366 x 768 pixeli, display de 40” TFT-LCD; dimensiuni: 0.60 x 1.00 metri, cu o suprafata de vizualizare de 0.50 x 0.85 metri si format widescreen de 9:16.
SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor advertising ce opereaza in centre comerciale de tip mall, hypermarketuri si cinematografe.