Sari direct la conținut

Spoturile romanesti n-au reusit sa se impuna in finala Festivalului de publicitate Cannes Lions

HotNews.ro

Spotul „LONG LIST” realizat de McCann Erickson pentru Geta Voinea si ” SLEEPING” realizat pentru bateriile Foton nu au reusit sa se impuna la Festivalul de publicitate de la Cannes. Ele insa au meritul ca au fost singurele reclame romanesti care au prins marea finala de sambata seara, in care s-au premiat cele mai creative spoturi din lume.

Agentia de publicitate McCann Erickson este singura din Romania care a reusit sa convinga juriul de la categoria Film pentru a primi 2 nominalizari.

Spoturile „LONG LIST”, realizat pentru Geta Voinea si „SLEEPING”, realizat pentru Foton, s-au batut cu cele mai bune spoturi din lume, realizate de agentii precum Group Gallegos Long Beach, Leo Burnett Chicago, Dentsu Tokio, Ogilvy London, Wienden + Kennedy Amsterdam sau BBDO Mexico.

Marele premiu a fost obtinut de spotul „Gorilla”, realizat de britanicii de la Fallon London pentru compania Cadbury.

Vezi aici lista castigatorilor si urmareste spoturile premiate.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro