Sari direct la conținut

Stefanos Theocharopoulos, noul sef al Romtelecom: Primul obiectiv este acela de a crea mai multa valoare pentru actionari

HotNews.ro
Stefanos Theocharopoulos, noul director al Romtelecom, Foto: Cosmote Romania
Stefanos Theocharopoulos, noul director al Romtelecom, Foto: Cosmote Romania

Stefanos Theocharopoulos, noul director al Romtelecom de la data de 1 iulie, si-a prezentat luni principalele obiective, respectiv crearea de valoare mai mare pentru actionari, imbunatatirea experientei clientilor si diversificarea paletei de servicii prin pachete accesibile inclusiv in rural. Theocharopoulos a precizat ca mandatul sau este pe o perioada de trei ani, iar referitor la posibilele noi disponibilizari a spus ca prioritatea va fi imbunatatirea relatiei cu clientii, nu scaderea numarului de angajati.

  • „Am trei mari obiective: Primul este acela de a crea mai multa valoare pentru actionari, cel de-al doilea este de a imbunatati experienta clientilor, iar programul ‘Clientul pe primul loc’ va fi continuat si imbunatatit, iar al treilea este diversificarea paletei de servicii prin pachete integrate accesibile atat celor din urban cat si clientilor din rural”, a spus luni Stefanos Theocharopoulos.

In acest sens, operatorul a lansat luni trei tipuri de abonamente care cuprind servicii de telefonie fixa, internet broadband si televiziune (prin satelit si IPTV), disponibile la tarife intre 13 euro si 19 euro pe luna (fara TVA). De semenea, de la inceputul lunii august, operatorul a redefinit pachetele de baza din grilele Dolce si Dolce Interactiv, introducand pana la 17 noi canale TV in grila de televiziune.

Detalii privind noile servicii pe WebR.ro.

Intrebat daca vor mai urma disponibilizari in cadrul Romtelecom in acest an, Theocharopoulos a spus ca nu aceasta este filosofia sa in obtinerea unor rezultate mai bune. Ce trebuie schimbat in Romtelecom?

„Felul in care interactioneaza cu clientii, asta este principalul obiectiv in aceasta directie. Pentru rezultate mai bune trebuie sa imbunatatim relatia cu clientii. Asta este important, nu cati angajati are Romtelecom. Pe de alta parte, cand piata intampina probleme, stiti bine ca orice companie trebuie sa ia anumite masuri”, a spus acesta.

Datele publicate saptamana trecuta de grupul elen OTE arata ca Romtelecom avea la data de 1 iulie cu aproape 1500 de angajati mai putin decat in aceasi perioada din 2010. In prima jumatate din acest an, costurile aferente programului de disponibilizari voluntare au crescut cu 37,4% pana la 27,9 milioane euro, fata de 20,3 milioane euro in aceeasi perioada din 2010. Romtelecom a ajuns in prezent la circa 7500 de angajati.

In legatura cu listarea Romtelecom sau fuziunea cu Cosmote, noul sef al Romtelecom a spus ca „nu exista inca o decizie concreta in acest sens”.

Vineri, Romtelecom a anuntat ca va proceda pana la data de 1 septembrie din acest an la selectarea si angajarea bancii de investitii de reputatie internationala, care va realiza un studiu privind optiunile in cazul companiei (fie fuziunea dintre Romtelecom si Cosmote si listarea noii entitati la bursa sau listarea directa a Romtelecom la bursa), studiu care ar urma sa fie finalizat in decembrie 2011.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro