Sari direct la conținut

Dacia a anunțat prețul de pornire pentru noul Duster

HotNews.ro
Dacia Duster 3, Foto: Dacia
Dacia Duster 3, Foto: Dacia

​Dacia a anunțat la final de noiembrie a treia generație Duster, iar acum a comunicat și prețul de pornire, care este de 18.800 de euro, TVA inclus. Noul Duster va putea fi comandat începând din prima săptămână a lunii martie, primele livrări către clienți fiind prevăzute pentru sfârșitul celui de-al doilea trimestru al anului în curs. Versiunile cu maxime dotări vor trece de 25.000 euro. În articol puteți vedea prețurile complete.

Ce spune Dacia despre Duster 3

Nivele de echipare

Noua gamă Duster este construită pe trei nivele de echipare: Essential, Expression și un nivel superior, cu două variante distincte, dar complementare, disponibile la același preț. Cu un design unic ce evidențiază accente Copper Brown, Duster Extreme este ideal pentru pasionații de activități în aer liber în căutare de un vehicul robust și practic (tapițerie din TEP micro-cloud lavabil, bare de pavilion modulare și multe altele). Duster Journey este potrivit pentru clienții care preferă eleganța discretă, confortul și tehnologia ingenioasă (frână de mână automată, sistemul multimedia Nav Live etc.).

Paleta de culori a fost extinsă odată cu apariția nuanței Sandstone Beige (finisaj metalic). Alte șase culori sunt, de asemenea, disponibile: Lichen Kaki, Cedar Green, Terracotta Brown, Schiste Grey, Pearl Black sau Artic White.

Motorizări

Noul Duster este primul vehicul echipat cu motorul pe benzină TCe 130, oferind clienților un prim nivel de electrificare, cu sistem mild hybrid de 48V. Motorizarea este disponibilă cu cutia de viteze manuală cu 6 trepte pentru versiunile 4X2 și 4X4 și combină un motor pe benzină de nouă generație, cu 3 cilindri, de 1,2 litri, turbo, cu un sistem mild hybrid de 48V. Astfel, motorizarea TCe 130 permite diminuarea consumului mediu și a emisiilor de CO2 cu aproximativ 10%*.

Adoptată de Dacia la începutul anului 2023 pe modelul Jogger, motorizarea HYBRID 140 este de acum disponibilă și pe noul Duster, cu o cutie de viteze automată cuplată la o cutie de viteze fără ambreiaj. Noul Duster HYBRID 140 poate fi condus în modul electric până la 80% din timpul de rulare în oraș, reducând consumul de combustibil cu până la 40% în ciclu urban, comparativ cu un motor termic echivalent în ciclu urban, bazat pe obiceiurile de conducere similare.

Dacia este singurul producător care propune, sub emblema ECO-G, motorizări cu carburație mixtă benzină și GPL pe ansamblul gamei sale de modele. Noul Duster beneficiază de această tehnologie dovedită, instalată din fabrică. În mod GPL, noul Duster ECO-G 100 emite în medie cu 10% mai puțin CO2 decât o motorizare pe benzină echivalentă.

ARHIVĂ COMENTARII
rov • 2024-01-04 10:54:06
numai motoare de trei cilindri...de tricicleta, la 60.000 km consuma ulei. Dacia spune in cartea tehnica ca e normal sa consume 500 ml ulei la 1000 km, adica zece litri la schimbul de 20.000 km. Am 4 Loganuri cu problema asta.
35 35
RomaniaMare1918 • 2024-01-04 11:26:49
Cât? Așa mult? 0acat că nu au pus diesel de 1,6 dci pe Duster. Cel mai bun, economic motor.
12 22
un oarecare • 2024-01-04 12:05:03
in sec 21 nimeni in Europa nu ar cumpara asa ceva. nici macar tu
27 10
bancher • 2024-01-04 13:05:26
Ba eu as lua fara sa clipesc un motor economic, cu cuplu mare si destul de silentios. Dar vezi tu, nu l-au putut incadra in normele de noxe. Fata de ascutitori hibride care gafaie pe autostrada, as lua oricand un diesel.
26 21
JohnnyBrav0 • 2024-01-04 14:42:12
Un motor economic, cu cuplu mare si silentios este un motor electric... ;) Se incadreaza perfect in normele de poluare. La capitolul "ascutitori hibride", iti recomand sa studiezi un pic masina care detine recordul absolut pe Nurburgring - Porsche 919 EVO.
19 14
bancher • 2024-01-04 15:12:27
Da, dar au am zis ca nu vreau hibrid, nu ca nu vreau electric. E o mare diferenta intre hibrid si 100% electric. Un hibrid, oricum o dai, are si un motor termic (de obicei slab) care sa il propulseze. Cel electric nu are deloc motor termic.
7 8
JohnnyBrav0 • 2024-01-04 16:54:20
Da, un "hibrid" are mai multe motoare. Apa este uda. Dar tot ce te doare pe tine este consumul, cuplul si zgomotul, ce relevanta are daca e hbrid sau nu? Mai intai spune care bugetul.. 3000 de euro? Ajung de o caruta cu hibrid cal-magar. ;) Sau ai bani de un MB C300e Estate?
10 8
Haskal • 2024-01-04 17:44:30
Un hybrid poate sa nu te ajute la consum deloc, cum e la Toyota Tundra noua de 3.5l biturbo. Hybridul e facut sa ajute doar la torque si speed,, nu e proiecta pt eficienta consumului!
4 5
John_Re • 2024-01-04 18:08:35
Hybridul este tocmai pt eficienta consumului. O toyota prius consumă 2,8 litri la suta in oraș.
4 7
Haskal • 2024-01-04 18:38:17
Am specificat un hybrid ca nu e pt eficienta consumului, ci pt performanta. Ce nu ai inteles din formularea mea, ca sa iti explic!!!
4 1
Haskal • 2024-01-04 18:43:40
The Toyota Tundra hybrid motor is designed to improve both performance and fuel efficiency. According to a senior engineering manager at Toyota, the Tundra’s hybrid powertrain is more about performance than fuel efficiency, and it has the hardware to back it up.
4 1
bancher • 2024-01-05 09:19:47
Si pe autostrada cat consuma?? Acolo hibridul nu te mai ajuta deloc, dupa viteza de 90km/h in sus esti strict pe motorul termic, care daca e un aspirat te va indoi la consum si te penalizeaza la poluare.
3 1
qwerasdf • 2024-01-05 11:20:39
Te provoc la 0-100 cu ascutitoare mea hibrida de 2 tone :).
1 1
gandacul_liber • 2024-01-04 13:11:41
o, te inseli, ei le-ar cumpara ca pe painea calda. cu cat ar scoate un fum mai gros, mai puturos si mai cancerigen, cu atat mai cu spor le-ar cumpara. da' sa nu fie nou, ca e scump. ieftin si bun, de minim 20 de ani.
25 11
un oarecare • 2024-01-04 15:47:23
comentacii sunt doar suparati ca masinile noi in general sunt (prea) scumpe. de aici toata ura si frustrarea. Dacia se vinde f bine. Romania inca e o piata de desfacere pt masini din V EU.
4 12
eu_eu • 2024-01-04 11:40:16
Am și eu motor în 3 cilindri pe Sandero, nu mănâncă gram de ulei de ani de zile. Asa ca termina cu dezinformarea
11 43
elysyum • 2024-01-04 12:10:15
0.9tce motor ectrem de fiabil...nu restul pocnitorilor in 3 pistoane.
10 11
cpo55x • 2024-01-04 13:45:48
tot flasneta e, ca si cele de la Ford, VW.
9 9
Taras Bulba • 2024-01-04 14:04:37
Dupa mintea romanului, cu cat e motorul mai mare cu atat consuma mai putin ulei :)))))) Si vorba aia, te da pretul uleiului afara din casa!
9 14
un oarecare • 2024-01-04 15:12:55
culmea e ca daca era vb de un VW T-Roc cu motor de 1 litru nimeni nu plangea ca e mic :) frustrari mai mari ca la noi nu se gasesc nicaieri.
6 16
A.E. • 2024-01-04 11:44:36
Am condus 150000 km un Logan 2, schimb uleiul doar la reprezentanta la fiecare 20000 km. In rest nu am adăugat un gram de ulei între schimburi. Am schimbat chitul de accesorii abia la 140000 km. Între timp, zero probleme tehnice. Marea problema sunt inconvenientele legate de design și confort. Dar la cat a fost de ieftina, cred că sunt probleme acceptabile.
3 37
bancher • 2024-01-04 13:05:59
Nu mai este nici Loganul ieftin.
9 11
coldplayer211 • 2024-01-04 14:59:53
Ieftin in comparatie cu ce? Am auzit comparatie intre masini noi: seat leon vs dacia jogger, insinuandu-se ca brandul dacia in sine nu are voie sa fie mai scump decat orice "din afara". Daca compari cu pretul primului logan - tine cont ca nici tu nu mai ai salariul din 2004-05.
4 10
bancher • 2024-01-05 09:20:53
Cu Fiat Tipo, spre exemplu.
1 1
Mistrelutz • 2024-01-05 10:01:35
fiat tipo, 1.4 benzina-12% in oras.
1 1
coldplayer211 • 2024-01-05 14:13:38
Tocmai ce m-am uitat pe site-ul romanesc Fiat. Tipo incepe de la 19 sau 21,000 EUR, tot mai scump ca Sandero/Stepway sau chiar Duster. Pare ca nu stapanesti subiectul dar ai pareri ferme.
1 1
Tutea • 2024-01-04 11:45:53
La Mioveni, producătorul francez nu va construi niciodată niciun model Dacia care prin dotări sau performanțe să amenințe modelele Renault din aceeași gamă. Niciodată! Nemții își frâng și acum degetele de supărare că au avut neinspirația de a construi în Cehia modele Skoda de calitatea Volkswagen, pierzând un segment important de piață.
13 25
elysyum • 2024-01-04 12:09:20
SKODA NU ESTE DE CALITATEA VW..desfa o pompa de apa. SI ALTELE...insonorizare, coroziune,vopsea,tabla, etc etc...este VW low cost asa cum Dacia este low cost Renault.
8 21
bancher • 2024-01-04 13:08:40
La fiabilitate Skoda sta sensibil mai bine decat Volkswagen, fiind cea mai fiabila marca a grupului Vag. La coroziune vopsea sta mai bine decat Volkswagen (care sta f prost) in schimb la insonorizare, confort si tinuta de drum sta mai prost.
5 13
JohnnyBrav0 • 2024-01-04 14:48:36
Cel mai probabil vezi probleme care tin mai curand de modul de utilizare al masinii. Pensionarul isi ia Skoda si are grija de ea, nu iese prea des iarna pe drumuri pline de zapada cu sare. Evident ca rezista mai mult timp voposeaua. Orice masina moderna ai avea, daca o intretii cat de cat, o speli corect si o tratezi o data pe an anti-coroziune, va rezista fara probleme zeci de ani.
3 9
bancher • 2024-01-04 15:13:18
Skoda a fost o masina preferata de familisti, nu de pensionari.
8 6
JohnnyBrav0 • 2024-01-04 18:06:26
Pensionarii nu au voie sa fie casatoriti sau "familistii" nu au voie sa iasa la pensie? ;)
3 8
un oarecare • 2024-01-04 15:14:41
si totusi Skoda nu concureaza la acelsi segment de piata cu Dacia. Presupun ca tu esti client de VW nou.
1 6
mmmircea • 2024-01-05 16:17:41
la cat a ajuns sa coste un vw nou, e mai convenabil sa-ti iei audi nou.
1 0
elysyum • 2024-01-04 12:06:02
SUNT drujbe in targ cu 250 ron noi, de ce sa cumperi tabla garantie 6 ani la coroziune, tamburi frana pe spate, si motor de drujba cu 26000 ron. Cu motoarele injectie directa benzina mici ca cilindree au dat-o de gard rau toti....Nici nu vor merge CONVERTITE full gpl peste 5-7 ani cand petrolul va depasi 120 USD BARILUL. O Toyota chr hybrida maxim 4 ani si maxim 80000 km cu motor 1.8 nu depaseste 20000 eur . Si motorul duce cu minim 30% in km mai mult decat al Dusterului.(pseudodrujba).DUSTERUL a murit cand s-a renuntat la motorizarile 1.6 benzina si 1.5 dci..motoare legendare la fiabilitate. Daca ar fi ramas macar 10 ani la hybrid cu 1.6 mpi ar fi fost altceva.
12 13
bancher • 2024-01-04 13:10:29
1.6 mpi este un motor deja depasit, consuma mult si polueaza pe masura. Nici motor de drujba dar nici 1,6 mpi.
8 7
elysyum • 2024-01-04 13:11:52
Pe gpl? https://newsweek.ro/auto/costurile-mari-inmoaie-euro-7-noul-standard-de-emisii-auto-nu-se-mai-aplica-din-2025-ci-din-2030
1 5
bancher • 2024-01-04 15:15:32
Si daca se razgandeste UE si totusi aplica Euro 7 din 2025 sau 2026? In momentul urmator 1.5 dci si 1.6 mpi vor fi out, de aceea Renault nu mai mizeaza pe ele in Europa. Le gasesti la brazilieni si africani, dar nu la noi.
8 4
Landser • 2024-01-04 17:46:38
Si ce daca polueaza? Tu iti schimbi masina ca polueaza?
5 4
un oarecare • 2024-01-04 15:18:09
Dusterul nu a murit. Se vinde f bine. L-am gasit pana si in Caraibe pe soesele. Se vinde bine acolo unde oamenii vor o masina low-cost noua. La fel ziceati si cand se facea Duster cu motor de 1.6 benzina si 1.5 diesel. La fel o sa ziceti mereu, si motivele tin de frustrari nicidecum de altceva.
5 18
John_Re • 2024-01-04 16:07:44
Poate ca oamenii s-au desteptat si vor mașină confortabila, nu căruță.
8 5
un oarecare • 2024-01-04 16:35:27
avand in vedere ca oamneii (de aici) vor diesel, nu as zice ca s-au desteptat.
5 9
MesterulManole • 2024-01-04 13:51:14
Stai sa aspara varianta electrica, cu motor de aspirator si baterie de telefon mobil.
12 12
same.dan • 2024-01-04 15:11:31
TCe 130 are 4 cilindri, Hibrid 140 la fel. Motorul vechi de 1,2 de 3 cilindri care consuma ulei (e adevarat) nu mai e demult in productie, singurul ramas e excelentul Eco-G 100 de 1 litru, care merge foarte bine si e testat de ani intregi pe milioane de masini. Mercedes nu are nicio problema de altfel sa aiba acelasi TCe 130 pe clasa C.
3 15
ACP • 2024-01-04 20:03:27
Noul TCe 130 este un motor de 3 cilindri cu capacitatea de 1,2 litri si il inlocuieste pe cel de 1,332 litri in 4 cilindri dezvoltat impreuna cu Mercedes.
0 5
mmmircea • 2024-01-05 16:22:13
Avea pe modelul precedent, cel de 1.3Tce. Noul Duster a renuntat la acest motor, TCE130 fiind acum un 1.0 in trei cilindri.
1 0
un oarecare • 2024-01-04 15:54:18
motoarele 1.3 TCe la fel cat si cel Hybrid 140 sunt ambele in 4 cilindrii.
3 9
mmmircea • 2024-01-05 16:24:18
falsch, 1.3TCE e intr-adevar in 4 cilindri, dar nu va fi montat pe noul Duster. TCE130 pe noul Duster e in 3 cilindri. Hybrid 140 e de asemenea bazat pe un motor termic in 3 cilindri.
1 0
Ady113 • 2024-01-04 11:11:31
Sistemele de asistență includ pilot automat adaptiv și frânare automata cu detecție pietoni. Din punctul asta de vedere este peste alte mașini fabricate in urma cu zece ani. Cred că lipsa o sa fie in continuare pe parte de zgomot, vibrații antifonare geamuri subțiri chestii din astea. Cine vrea liniște în mașina trebuie să scoată banii și să ia altceva. In rest cred că va fi o mașină corecta, desi cam scumpă pentru mine.
2 22
Dr2005 • 2024-01-04 12:08:05
Sistemele astea există pentru că sunt obligatorii pe maşinile noi. Dacă legislaţia europeană nu ar fi stabilit nişte cerinţe minime, Dacia (fie ea şi Duster) n-ar fi avut nici măcar servodirecţie.
6 21
bancher • 2024-01-04 13:12:45
Acestea sunt optiuni la care te obliga legistlatia din UE. Insa, sa fii sigur ca pe Dacia nu functioneaza la fel de bine ca pe o masina germana, spre exemplu.
11 5
same.dan • 2024-01-04 15:12:46
De ce?
3 10
Landser • 2024-01-04 17:52:28
D'aia! Ca e dacie
7 2
JohnnyBrav0 • 2024-01-04 17:57:14
De ce generalizeaza? pentru ca.. Dar daca vrei sa stii cat de bine functioneaza sistemele activa de siguranta, testele Euro NCAP au o sectiune separata pentru asa ceva. Poti viziona videoclipurile relevante. Duster nu a fost testat de cativa ani, cel mai apropiat ar fi Renault Austral 2022 - https://youtu.be/mL0iJ761F7Y?t=136
2 4
mmmircea • 2024-01-05 16:24:57
daca nici asta nu e trolling....
1 0
RomaniaMare1918 • 2024-01-04 11:26:05
Nu mai au diesel ce idioți... Cum să nu mai fabrici diesel? Când ai cel mai bun și economic, și nepoluant, motor 1.6dci? Așa fără diesel nu o să aibă succes.
25 20
eu_eu • 2024-01-04 11:55:25
Nu mai respecta norma de poluare eu7 motorul de 1.6l diesel. Și nu faci adaptări de motor doar pt 1 an, ca nu e rentabil
6 19
Crop • 2024-01-04 13:34:50
Incetati cu dezinformarea. Producatorii au limita la vanzare. Daca vand diesel pe duster tre sa ridice pretul ca sa acopere certificatele si sa vanda niste electrice pe langa De aia Renault a bagat pe comerciale Diesel, deoarece tehnic duc si costa mai mult masina si-si permit si ei taxele. Tocmai m-a sunat varmeu ca e satul de toyota rav4 hibrid le motor de scuter ca-i xonsuma 10 litri si face naveta pe autostrada. Masina la 32000 euro, da?
14 4
John_Re • 2024-01-04 14:24:26
Toyota hybrid nu este recomandată pt transportul sacilor cu porumb. ;))
8 8
mmmircea • 2024-01-05 16:31:13
Asa este, este slab pe partea de cuplu motor, se preteaza la plimbari prin oras, cel mult escaladari de borduri, dar nu pentru carat, offroad, sau autostrada.
1 0
cpo55x • 2024-01-04 13:53:03
motorul 1.6d de la Renault este montat pe A-Class, B-Class, C-Class, GLA etc cu norme de poluare 6d+. Euro 7 e departe.
1 7
mmmircea • 2024-01-05 16:33:45
A fost. S-a dus. Odata cu facelift-ul A Klasse si noul C Klasse, au eliminat complet 1.5 si 1.6-le de provenienta reno, inlocuindu-le cu 2.0 cdi. Singurul motor de origine reno care mai e pe Mercedes e 1.33-ul pe benzina.
1 0
mmmircea • 2024-01-05 16:30:06
Aiurea, 1.6 dci a iesit demult din peisaj, fiind inlocuit cu 1.7 dci pentru o perioada de timp limitata, motor care la randul lui nu a fost mai departe adaptat de la normele euro 6d temp la full. Decizia nu a fost comerciala, ci pur politica, de a inlocui diesel-urile cu hibride. Daca te uiti in curtea nemtilor vezi ca nemuritorul 2.0 diesel a putut fi adaptat la toate normele de poluare si e confirmat in roadmap pentru 2032-2035. De consum, numai de bine, actuala iteratie consuma 6-7% pe Golf la o viteza constanta de 160kmh, adica aproximativ jumatate din cat consuma un Austral din asta hibrid de la reno la aceeasi viteza.
1 0
un oarecare • 2024-01-04 12:08:16
in EU masinile pe motor diesel nu (prea) se mai vand. toti producatorii mari au incetat sa mai dezvolte motoare diesel, din motive de poluare. inteleg ca nu iti place dar asta e realitatea.
9 21
cpo55x • 2024-01-04 13:57:47
marea majoritate a producatorilor a implementat mild-hybrid si vand diesel in continuare bine-merci. vezi ultimle modele lansate de BMW si Merc. inca este cerere.
4 9
un oarecare • 2024-01-04 15:23:44
BMW ca si mult alti producatori au renunta sa mai dezvolte motorizari diesel. Seria 3,5 si 7 inclusiv variante SUV sunt disponibile acum (nu exculsiv) in variante full electrice. In materie de transport personal, calul are mai mult viitor decat dieseul.
6 9
cpo55x • 2024-01-04 17:08:31
nu stiu ce intelegi tu prin "a dezvolta". vezi 520d model 2024 care are 197CP fata de precedentul de 190CP, abele +11CP de la mild-hybrid. urmeaza 530d si restul care sa completeze gama (vezi X5 3d facelift). la fel se intampla si la Merc. Motoarele noi sunt Euro 6e.
4 3
un oarecare • 2024-01-04 17:45:45
e corect spus ca nu se intelege fraza a dezvolta motoare diesel. motoarele 2 si 3 litrii diesel nu sunt noi in portofoliul BMW, care a incetat sa mai dezvolte motoare diesel noi, intr-un cat nu mai au viitor pe piata in nici o tara civilizata. In schimb seria 3,5,7 inclusiv SUV, au inceput sa apara disponibile cu motoare exclusiv electrice, dezvoltate noi.
4 4
mmmircea • 2024-01-05 16:34:58
pe scurt, dezinformezi, fie din rea-credinta, fie din prostie.
1 0
gelu antigelu • 2024-01-04 13:57:54
dacă ai piețe în est unde se vinde motorul pe motorină ca pâinea caldă cât de deștept să fii să-ți faultezi singur posibilii clienți?
11 7
un oarecare • 2024-01-04 16:37:18
majoritatea vanzarilor nu sunt in pietele de est.
3 7
mmmircea • 2024-01-05 16:34:14
se vand, le gasesti in rapoartele oficiale la categoria mild-hybrid.
1 0
Dr2005 • 2024-01-04 12:09:59
Dusterul se vinde bine prin Europa, după ce Renault a cam renunţat la piaţa românească prin creşterea preţului peste 18.000 euro cât e baremul de achiziţie la instituţiile publice. O fi 1.6 dci motor bun, dar în Europa civilizată nu prea ai voie cu el în oraş.
7 16
AM1981 • 2024-01-04 13:05:55
Chestia cu nepoluant cam miroase...Stai cateva zile intr-o zona mai retrasca (preferabil deal/munte) unde nu circula decat ocazional masini (sau deloc) si apoi porneste motorul acela 1.6dci in nici 10 secunde iti garantez ca nu o sa mai ai aceiasi parere cel putin olfactiv.
10 10
Taras Bulba • 2024-01-04 14:06:18
Au, nu mai au dizel, nu se poate, vreau sa au rorr rorr si sa merg cu turatie 1500, mi-e lene sa apas acceleratia mai tare si s-o turez pe benzina, ma doare glezna!!!
12 6
MesterulManole • 2024-01-04 14:33:14
Turatia aia mare nu iti ofera si cuplu. Foarte util cand ai bagaje multe, cand urci un deal, cand depasesti.
5 9
same.dan • 2024-01-04 15:14:26
Dacia nu a avut niciodata motor diesel 1,6 de la Renault. A fost intotdeauna motorul de 1,5.
0 11
bancher • 2024-01-05 09:25:48
S-a pus problema sa se monteze si pe Duster motorul de 1.6 dci care a fost pe Nissan, dar s-a ramas pe vechiul 1.5 dci. Daca nu venea prostia cu euro 7, il puneau probabil si pe Duster.
2 0
mmmircea • 2024-01-05 16:38:09
Puneau cel mult 1.5 dci, cel care inca se vinde pe Clio si Megane. 1.6le a fost scos din gama odata cu trecerea la euro 6d temp, cu vreo 2 norme de depoluare in urma.
1 0
[deleted] • 2024-01-04 11:38:06
Acest comentariu a fost șters.
11 9
coldplayer211 • 2024-01-04 12:45:16
Site-ul arata un cronometru cu timpul (cateva ore) pana la inceperea precomenzilor. Cred ca atunci vei avea disponibil si configuratorul.
1 7
mmmircea • 2024-01-05 16:38:31
Ai de unde alege, toate in trei cilindri.
2 0
[deleted] • 2024-01-05 10:27:19
Acest comentariu a fost șters.
1 0
eu_eu • 2024-01-04 11:38:45
Aștept la comentarii pe aia de au comentat la lansarea noului Duster ca preturile o sa fie în jur de 30 mii sau peste... :)))
6 19
levierul • 2024-01-04 12:03:54
oricum ar fi, preturile sunt totusi mari. Foarte mari. Cumva Dacia plateste prost angajatii si furnizorii, insa pretul final al produselor sale este tot mare.
16 12
valerh • 2024-01-04 15:03:37
Pai varianta full e 28.900, aproape 30 000.
8 5
eu_eu • 2024-01-05 01:46:53
Orice varianta full 4*4 de la oricare alt constructor european e peste 45 mii. Doar 55% mai scump...poti cumpăra din alta parte. Te tine? Garantez eu ca nu
0 2
[deleted] • 2024-01-05 10:32:44
Acest comentariu a fost șters.
1 1
[deleted] • 2024-01-04 16:19:51
Acest comentariu a fost șters.
3 10
JohnnyBrav0 • 2024-01-04 18:08:46
Normal. Si la restaurant sunt mai multe feluri de mancare la acelasi pret. Cat de mult te afecteaza ca altii spun ca ar prefera alta masina sau alt fel de mancare.. e problema ta.
6 4
[deleted] • 2024-01-05 10:29:53
Acest comentariu a fost șters.
1 0
[deleted] • 2024-01-04 11:51:42
Acest comentariu a fost șters.
7 12
[deleted] • 2024-01-04 11:53:23
Acest comentariu a fost șters.
8 11
bancher • 2024-01-04 13:15:15
da, ptr ca e greu sa echilibrezi 3 cilindri. La cele in 4 cilindri, pistoanele lucreaza in oglinda: cand 2 pistoane sunt sus, celelalt 2 sunt jos, si echilibrarea este naturala. Cand ai doar 3, unul mereu va fi in dezechilibru fata de celelalte 2.
4 8
[deleted] • 2024-01-04 16:21:45
Acest comentariu a fost șters.
1 7
elysyum • 2024-01-04 17:25:31
Stai sa vezi benzina cu 40 % mai scumpa in 5 ani sa vezi cu cat se vand drujbele care sunt rupte deja la 300 k.Deja a crescut pretul la masini sh E5 si E6 cu minim 1500 eur..in ultimii 3 ani de bune ce sunt "micul padurar" rujate cu sclipici.
3 3
ACP • 2024-01-04 12:11:09
Motorul in 3 cilindri la dimensiunea caroseriei e o gluma. Probabil atat s-a putut respectand normele de poluare. Multumirile UE le transmitem la alegerile din acest an.
17 17
Ady113 • 2024-01-04 12:45:33
Nu neapărat gândește te că prin anii 2000 existau mașini de terencu mai putini cai de ex mitsu pajero 2.5 diesel avea 95 cai și 240Nm. Că țineau mai mult motoarele alea, e alta poveste. Acuma gândește te cat cântărește un motor de 2.5 diesel cu bloc de fonta și cât unul de 1.0 in 3 cilindri și bloc de aluminiu. Probabil jumate. De aia probabil că merge și 1.0 fara probleme
3 12
ACP • 2024-01-04 13:09:40
Mai este energia termica disipata pe unitate de volum si procentul din puterea maxima utilizat in exploatare. De aici rezulta durata de viata mai scurta a motoarelor mici. Asta ca sa nu mai vorbim de confort si consum, unde paradoxal cu un motor mai mare se pot obtine rezultate mai bune mai ales in afara localitatilor si pe autostrazi. Cand se specifica anumite norme, evident ca nu se tine cont de faptul ca iti va trebui un motor nou la un moment dat sau de multe ori se caseaza masina cu totul din aceasta cauza dupa care se cumpara alta masina. Curat ecologic.
6 11
Taras Bulba • 2024-01-04 14:08:42
0.9 TCE, motor mic in 3 cilindrii. Durata de viata estimata: peste 1 000 000 de km.
10 7
Haskal • 2024-01-04 18:36:29
Estimata, in realitate, ala nu trece de 300 000 si poti sa il crapi daca o calci brusc!
3 4
bancher • 2024-01-05 09:28:51
Ma scuzi, dar ma indoiesc ca duce mai mult de 250000-300000km. Din acest motiv masinile cu motoare mici e bine sa le cumperi noi, ca daca le cumperi deja uzate, e posibil sa iti crape motorul la vreo acceleratie mai puternica.
1 1
Taras Bulba • 2024-01-04 14:08:16
130 CP, acolo te uiti, nu la cilindrii. Degeba ai 6 cilindrii si 120 CP, daca cu 3 obtii 130 CP.
10 7
MesterulManole • 2024-01-04 14:34:25
La o masina asa-zis de teren, ma uit la cuplu in primul rand. Apoi ma uit la fiabilitatea motorului.
3 7
ACP • 2024-01-04 15:33:10
Inseamna ca nu ai vazut un motor de 3 cilindri functionand. Incearca sa pui un pahar cu apa pe el, apoi pe unul in 6 cilindri in linie. Vezi ce se intampla.
3 7
Ritzi Pitzi • 2024-01-05 06:37:44
Am un Ford Eco-Boost și nici nu se clintește paharul cu apă pe el. Oi fi doar eu norocos ? Mașină cu 6 cilindri n-am avut, că nu am sonda de petrol în fundul curții.
1 1
bancher • 2024-01-05 09:29:46
Nope, am condus si eu Ford cu motorul 1.0 ecoboost si este vizibil mai vibrant decat motoarele in 4 cilindri.
1 1
Ritzi Pitzi • 2024-01-05 18:00:40
După 30.000 km, eu zic că e bun... Nu e Maybach, dar e bun la banii ăștia, mai bun decât Dacia.
0 0
same.dan • 2024-01-04 15:19:50
Nu conteaza dimensiunea caroseriei la o masina cat conteaza masa totala. Duster are 1,2 tone, deci mai putin decat un Ford Fiesta modern sau cat un VW Golf (toate motor de 1 litru). Kia echivalent are 1,6 tone. In functie de greutatea masinii depind performantele si durata de viata a motorului, recte a masinii.
1 7
un oarecare • 2024-01-04 15:57:37
ambele motoare 1.3 TCe cat si cel 140 Hybrid sunt in 4 cilindrii.
4 7
ACP • 2024-01-04 20:11:40
E o confuzie aici. Motorul noului Duster se numeste 130 TCe dar are capacitatea cilindrica de 1,2 litri si este in 3 cilindrii. Vechiul 130 TCe avea 1,332l si 4 cilindri. Cifra 130 reprezinta puterea, nu cilindreea din momentul in care au decis sa schimbe nomenclatura.
1 4
paccam • 2024-01-04 13:22:47
dacia, nu uita, fara 4x4 cutie automata!
0 6
mmmircea • 2024-01-05 16:43:07
Decat cvt zis si vct, mai bine fara. In afara de cativa constructori asiatici ramasi in urma pe partea de tehnologie, nici un constructor serios nu mai foloseste acest tip de cutie.
1 0
MesterulManole • 2024-01-04 13:48:16
Decat sa iei un Duster nesigur, inconfortabil, cu motor de toata jena care gafaie la deal, poti lua cu aceeasi bani un Touareg de cativa ani, cu 5 stele la Euro NCAP, cu motor de 3000 Diesel si reductor. Sau Pajero sau Patrol sau Land Cruiser. Sau X5 sau Q7 sau GLE.
17 11
toxx • 2024-01-04 14:36:27
am un prieten care si-a luat un nissan pathfinder 2.5 diesel (motor Renault) automat din 2005 cu 5k eur, a mai bagat vreo 1800E sa repare cutia de viteze ca noua (ambreiajele din ea, convertizor, solenoizi, etc), pentru ca asa a cumparat-o stiind de problema , si cateva sute de euro in tabla pe ici colo (in general la pasajele rotilor din spate). masina e tank, motorul nu scoate fum, are DPF pe ea totul stock, si se duce cu ea in offroad prin munti. Are destule optiuni pt anul ala. Ce ne vand astia acum sunt niste aspiratoare pe roti de masina... Si e valabil pt multe marci nu doar Dacia.
9 10
bancher • 2024-01-04 15:18:23
A scapat f ieftin cu 1800 euro in reparatii, foarte serios vorbesc. Putea sa fie 18 000..
6 9
[deleted] • 2024-01-04 16:12:14
Acest comentariu a fost șters.
4 8
Mistrelutz • 2024-01-04 17:48:59
depinde de an. omu' n-a zis din 2015..da' na..sari si tu in sus sa nu zici ca stai degeaba.22.000 ? :)) eu zic sa-l dai repede.
6 3
[deleted] • 2024-01-04 18:49:17
Acest comentariu a fost șters.
1 7
bancher • 2024-01-05 09:30:49
Asa zic si eu, Touareg este torusi o masina scumpa.
2 0
mmmircea • 2024-01-05 16:44:32
E alta clasa, majoritatea care-si cumpara Duster nu-si permit nici macar impozitul la Touareg.
1 0
Idealistu • 2024-01-04 14:02:41
Normele Euro 7 produc aberatii tehnice, pe care dam mai multi bani. Dar ce fericiti suntem ca salvam planeta !
8 15
gelu antigelu • 2024-01-04 14:04:09
văd că continuă bătaia de joc cu motoare mici la caroserii din ce în ce mai mari. fără diesel la mașini care ar trebui să fie inclusiv utilitare. cu 4 x 4 doar într-o singură variantă. Cine vrea trotinete n-are decât să-și cumpere dar unii lucrează cu aceste mașini. vor cuplu și fiabilitate. nu completări continue de ulei pe motoare mici super forțate care te lasă baltă când ți-e lumea mai dragă, și nu pe autostradă ci la mama naibii. pe cât punem pariu că noile configurații ale Parlamentului European va corecta astfel de aberații?
11 12
MesterulManole • 2024-01-04 14:21:43
Pai progresistii care au ajuns in Parlamentul European au lucrat cel mult la vreun ONG. Nu au avut niciodata treaba pe vreun drum foarte accidentat, cu un autovehicul de teren. Normal ca li se pare ok un motor lesinat, nefiabil, o masina fara reductor si fara diferentiale blocante. Zi mersi ca nu te obliga sa mergi cu trotineta pe drumuri de munte, sa cari branza de la stana.
12 11
MesterulManole • 2024-01-04 14:35:00
Cate salarii medii trebuie pentru a cumpara un Duster din asta, "de top"?
7 8
carcasa • 2024-01-04 23:25:39
Ce legătură are asta cu orice altceva? Mine treaba nimănui să îți permiți tu Dacie din salariu mediu.
4 0
mmmircea • 2024-01-05 16:45:17
serios, tu te auzi vorbind, sau cum ?
1 0
Haskal • 2024-01-04 14:54:27
Inca is uimit cand vad motor de drujba pe SUV!!!
9 12
bancher • 2024-01-04 15:20:11
Din 2010 de cand au aparut 1.2 TSI si downsizingul, eu tot uimit sunt si nu imi revin deloc. Cred ca uimirea va mai continua cand vor aparea masini electrice cu acumulator de Iphone.
6 9
Cata_ • 2024-01-04 15:07:02
Lexus RX 450 hybrid 2016, 26000 euro. Motor in 6 cilindrii, consum 7. Lux, confort si fiabilitate stratosferice pe langa conserva asta ridicola
8 10
bancher • 2024-01-05 09:33:09
da, nu zic ca nu este asa, dar haideti sa nu comparam preturi de masini noi cu preturi de masini second hand. Te-ai intreabat vreodata cat costa o masina Lexus RX 450 daca este noua? Este peste 70 000 euro. Prin comparatie, noul Duster nou este 28 000 euro.
2 1
Cata_ • 2024-01-05 13:43:06
de ce sa nu comparam? Tu imi zici ca un duster mai e nou odata ce l-ai cumparat? Cat ramane o masina "noua" pana sa fie considerata second? daca o masina cu 1000 km la bord e vanduta , deci e la doua mana (second hand) mai e noua? Dar daca trece prin 3 maini in 2 ani? mai e noua?
1 1
mmmircea • 2024-01-05 16:48:09
Lozinca cu iau masina noua tinea la 8-10k euro, dar la 30k euro ai ce alege pe piata sh. Asa ca in afara de flote sau agentii guvernamentale nu vad pe nimeni sa cumpere Duster de 30k pe persoana fizica.
1 0
[deleted] • 2024-01-05 10:37:32
Acest comentariu a fost șters.
0 0
[deleted] • 2024-01-04 16:17:44
Acest comentariu a fost șters.
2 9
Mistrelutz • 2024-01-04 17:51:47
da' nu tre sa stii mai bine ca inginerii,inginerilor nu le pasa neparat de tine,de consum ,de fiabilitate..de asta gasesti motoare de 1.5-1.6 pe caroserii care au nevoie 1.9 minim pentru a fi fiabile..ca omu cauta motor mic,nu conteaza ca e montat pe un tanc. si inginerul se conformeaza si iti da motor mic. pe tanc :))
4 3
produsulinternbrut • 2024-01-04 16:26:45
Pe site pleaca de la 23.750 de euro (1.0 Eco-G), despre ce 18.000 de euro visați voi?
5 6
Kap • 2024-01-04 17:15:52
Dacă citești lista de opționale ai să vezi că include unele dotări suplimentare, în plus față de ce scrie în regulament: ”Produsele participante la campanie [...] sunt urmatoarele versiuni: EXTREME ECO - G 100, EXTREME TCe 130 4X2, EXTREME TCe 130 4X4, EXTREME HEV 140.” Cine vrea versiunea de bază ia Dusterul vechi sau așteaptă lansarea oficială, nu măcăne pe-aici după 2 clicuri pe site.
2 3
Alu Pigus • 2024-01-04 16:29:22
Parca suntem in Filantropica. "Ce face? Am ajuns sa sponsorizez fu...dacia?" Casca bine ochii cand cumperi o masina. Este inadmisibil sa arunci cu banii pe fereastra. Banalul Logan cu vouchere Rabla si cateva facilitati este pe la 16.000 euro. Cine nu ma crede sa mearga sa-si configureze pe site-ul lor. Nici macar vopsea metalizata nu mai au in oferta. Cu asa preturi second hand-ul bine intretinut se va vinde in continuare bine. Se poate arunca un ochi si pe la oferta ANAF, care are masini luate de la interlopi sa le valorifice.
3 7
qwerasdf • 2024-01-05 11:23:11
la banii aia ai nissan qashqai sau kadjar. Masini exceptionale. Mai ales cele cu 1.6dCi.
1 0
mmmircea • 2024-01-05 16:50:13
mai ales, kadjar-ul e armonica de greieri de nou, iar 1.6 dci roaga-te ca precedentul proprietar sa fii schimbat distributia pe lant la 130-150km cand de obicei sa slabeste, desi teoretic pe lant fiind, e garantata pe viata.
0 0
Bereanu • 2024-01-04 16:59:35
Foarte fain, dar cam scumput! Sper sa aiba succes in continuare.
2 7
Landser • 2024-01-04 18:21:24
Eu sper sa nu:)
8 4
Bereanu • 2024-01-04 19:24:52
de ce?
4 6
dihania • 2024-01-04 20:42:46
De invidie :)
4 3
SocrateA • 2024-01-04 21:21:54
Ca asa e el ..
3 3
Costif1 • 2024-01-05 08:11:19
Cand Dacia era fabricata in Romania parca mai existau circumstante sa achizitionezi. Dar acum majoritatea se produc in Maroc chiar nu merita banii aia.
3 1
[deleted] • 2024-01-05 10:39:25
Acest comentariu a fost șters.
0 2
mmmircea • 2024-01-05 16:51:33
Duster-ul se face in continuare la Mioveni. Din pacate nu are motoare. Nu poti sa ceri 20-30k pentru unu zero sau unu doi in trei cilindri, e bataie de joc.
1 0
mmmircea • 2024-01-05 16:53:39
Concluzia e una singura, trebuie sa iesim la vot si sa le trimitem in Parlamentul European toate specimenele de care vrem sa scapam din tara: Simonis, Sosoaca, Simion. Asta merita indivizii astia hoti din UE, un raspuns pe masura ticalosiei normelor lor Euro.
1 0
INTERVIURILE HotNews.ro