Sari direct la conținut

Studiu de audienta pentru blogurile romanesti, via Standout

HotNews.ro

Agentia Standout a anuntat, miercuri, ca lanseaza un prim studiu de audienta pe blogurile romanesti, ce urmareste sa extraga „date sociodemografice si comportamentale despre cititorii blogurilor romanesti in general, precum si despre audienta fiecaruia dintre cele mai vizitate bloguri romanesti care pot fi folosite in campanii publicitare” prin intermediul agentiei.

Studiul, pe baza de chestionar online, va fi derulat pe parcursul lunii februarie, iar primele rezultate vor fi anuntate la inceputul lunii martie, se arata intr-un comunicat de presa. „Chestionarul se gaseste pe blogurile participante si a fost intocmit impreuna cu specialisti in media si in cercetare din majoritatea agentiilor de publicitate care au derulat pana acum campanii pe bloguri”, a spus pentru HotNews.ro Ionut Oprea, general manager Standout.

Potrivit lui Oprea, „il vom face o data pe an pentru blogurile pe care le-am derulat acum si il vom aplica si blogurilor noi pe care le vom adauga pe parcurs in portofoliul nostru. Daca, insa, audienta blogurilor va creste foarte mult in 2009, e posibil sa mai derulam o editie pana la sfarsitul anului”.

Conform comunicatului de presa:

  • Fiecare din blogurile incluse in studiu va beneficia de un profil sociodemografic al cititorilor, iar companiile interesate de publicitate pe bloguri vor putea beneficia si de analize personalizate pentru anumite grupuri-tinta.
  • Ionut Oprea: „2009 va fi anul in care publicitatea pe bloguri se va profesionaliza”.
  • Dincolo de profilul sociodemografic al cititorilor, studiul va analiza si comportamentul specific pe bloguri al utilizatorilor de internet, pentru a determina, in premiera in Romania, modul de consum specific al unui canal de comunicare online.
  • Studiul este sustinut de majoritatea agentiilor de publicitate care au derulat pana acum campanii pe bloguri, cu care STANDOUT a colaborat si la realizarea acestuia: iLeo /Leo Burnett, Media Direction/BBDO, Mediaedge:cia/WPP, MRM/McCann Erickson, Zed Digital/ Publicis, OgilvyOne, New Media/The Group.

Ionut Oprea, Standout:

  • Vom incerca sa atragem pe fiecare blog un numar cat mai mare de respondenti, pe de o parte, pentru a avea o marja de eroare cat mai mica, pe de alta parte, pentru a permite efectuarea unor analize mai complexe.
  • Nu putem implementa studiul pe toate blogurile romanesti, la fel cum nu putem avea campanii care sa implice toate blogurile romanesti. La fel cum SNA si SATI analizeaza doar site-urile inscrise, si noi am inceput cu blogurile care au fost solicitate pana acum in campanii de publicitate. Vom mai accepta si unele bloguri tematice, sau unele bloguri mai mici, insa doar daca vom considera util.
  • Vom incerca includerea in studiu a tuturor blogurilor relevante pentru publicitatea pe bloguri
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro