Sari direct la conținut

Studiu: Ikea și Vivre magazinele online cele mai active în comerțul electronic cu mobilă și decorațiuni pentru casă

StartupCafe.ro
Studiu InsightOut 2021 pe Romania pentru categoria mobilier si decorațiuni pentru casa, Foto: Hotnews
Studiu InsightOut 2021 pe Romania pentru categoria mobilier si decorațiuni pentru casa, Foto: Hotnews

​​Comerțul electronic cu mobilier și decorațiuni interioare pentru casă este o categorie de comerț digital în care magazinele de e-commerce cu cea mai activă și matură prezență digitală din Romania sunt Ikea și Vivre. Potrivit studiului InsightOut 2021, care analizează prezența digitală a peste 100 de magazine online, din cinci categorii mari de comerț electronic, cumpărătorii români vizitează mai rar magazinele online de mobilă decât magazinele online de electronice, fashion, cărți și cosmetice.

Citește pe StartupCafe.ro principalele constatări ale studiului InsightOut 2021, pentru România, categoria Home – Mobilier și Decorațiuni pentru casă

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro