Sari direct la conținut

Studiu: Ikea și Vivre magazinele online cele mai active în comerțul electronic cu mobilă și decorațiuni pentru casă

StartupCafe.ro
Studiu InsightOut 2021 pe Romania pentru categoria mobilier si decorațiuni pentru casa, Foto: Hotnews
Studiu InsightOut 2021 pe Romania pentru categoria mobilier si decorațiuni pentru casa, Foto: Hotnews

​​Comerțul electronic cu mobilier și decorațiuni interioare pentru casă este o categorie de comerț digital în care magazinele de e-commerce cu cea mai activă și matură prezență digitală din Romania sunt Ikea și Vivre. Potrivit studiului InsightOut 2021, care analizează prezența digitală a peste 100 de magazine online, din cinci categorii mari de comerț electronic, cumpărătorii români vizitează mai rar magazinele online de mobilă decât magazinele online de electronice, fashion, cărți și cosmetice.

Citește pe StartupCafe.ro principalele constatări ale studiului InsightOut 2021, pentru România, categoria Home – Mobilier și Decorațiuni pentru casă

Ajută-ne să facem HotNews mai bun
Vrem să aflăm ce subiecte sunt importante pentru tine și cum putem îmbunătăți HotNews. Am pregătit un chestionar a cărui completare durează 5 minute şi care e anonim, dacă nu vrei să ne laşi adresa de mail. Nu e obligatoriu să răspunzi la fiecare întrebare, deși ne-am bucura. Orice contribuție ne ajută să luăm decizii mai bune.
Formular Feedback
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro